Koľko sa platí za prekliky na Heureke

Pre nárast návštevnosti e-shopu z porovnávačov tovaru je dôležité nastavenie výšky ceny za preklik. Každý vyhľadávač si cenu za prekliky účtuje podľa vlastných podmienok. Urobte si prehľad, koľko sa platí za preklik na najväčšom slovenskom porovnávači – Heureka.sk.

Rozhoduje kategória a cenové rozpätie

Tovar sa na Heureka.sk radí do kategórií. Podľa toho, v ktorej kategórii je konkrétny produkt zaradený, sa určuje aj minimálna čiastka za preklik z Heureky do vášho e-shopu. Minimálne ceny pre jednotlivé kategórie uvádza Heureka.sk na stránke Cenník preklikov.

Cena za preklik sa okrem kategórie produktov odvíja tiež od jeho ceny:

  • Pri produktoch do 0,660 € nie je cena preklikov účtovaná.
  • Jeho minimálna cena je 0,025 €.
  • Jeho maximálna cena je 0,5 € (za produkty nad 50 tisíc).
  • V období od 1. 11. do 31. 1. každého roku cenník podlieha plošnému navýšeniu o 25 %.
Náhľad cenníku za prekliky na Heureka.sk. Zdroj: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/cenik-prokliku

Aukčný model

V prípade umiestnenia obchodu v oranžovom boxe „Heureka.sk pre vás vyberá kvalitné obchody“ je cena vypočítaná na základe aukčného modelu. Ak si obchod nastaví maximálnu cenu za preklik, systém spočíta kvalitu (kritéria ako cena, skladovosť alebo napr. hodnotenie) jeho a ostatných obchodov a na základe toho účtuje cenu, ktorá je nutná k udržaniu na danej pozícii.

Príklad

Ak má váš e-shop jediného konkurenta, ktorý má od Heureky rovnaké hodnotenie ako vy, rozhoduje o poradí cena ponúknutá za preklik (element HEUREKA_CPC v produktovom XML feede). Ak konkurenčný e-shop za preklik ponúka 0,039 € a vy ponúkate napr. 0,39 €, stačí vám na 1. pozícii platiť čokoľvek nad 0,039 €. Heureka vám preto za preklik nebude účtovať ponúknutých 0,39 €, ale len 0,043 €.

Detail obchodu a fulltextové vyhľadávanie

Cena prekliku z detailu obchodu a výsledkov fulltextového vyhľadávania je spoplatnená cenou 0,096 €. Za prekliky z partnerských porovnávačov si Heureka účtuje cenu od 0,03 € centov do 0,09 €.

Cenník preklikov zo satelitov Heureka.sk. Zdroj: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/cenik-prokliku

Vyskúšajte zvýšiť ceny za preklik pri vybraných produktoch a zistite, ako sa tieto zmeny prejavili na poradí vášho e-shopu na karte vybraného tovaru. Chcete udržať výdaje za inzerciu na Heureke na rozumnej výške? Využite služby biddovacieho automatu Bidding Fox – s jeho pomocou efektívne navýšite obrať e-shopu za priaznivú cenu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Rýchlejšia cesta k zákazníkovi vďaka Heureka boxu Produkt vám dodá

Najsilnejšia časť sezóny pre e-shopy sa už dávno rozbehla na plné obrátky. Aké možnosti ponúka Heureka na zvýšenie šance úspešného nákupu u zákazníka? Jednou z nich je aj pole Produkt vám dodá, ktorý poskytuje predajcovi konkurenčnú výhodu. Prejdite si s nami podmienky, na základe ktorých do boxu Heureka vyberá konkrétne e-shopy.

14.11.2019
Pripravte sa na zmenu cien za prekliky na Heureke

Obdobie letného uvoľnenia sa pomaly končí a jeseň odštartuje pre správcov inzercie či e-shopárov aktuálizáciou cenníka na Heureke. Slovenský aj český portál Heureky pripravil zmeny cien za preklik. Platné budú od od 2. septembra.

21.08.2019
Pochopte rozdiely medzi Heurekou a GLAMI

Každý porovnávač je iný a na obsah feedov má vlastné požiadavky. Konzultanti našej podpory sa často stretávajú s nezrovnalosťami užívateľov Mergada ohľadom špecifikácií jednotlivých porovnávačov. S tým sme sa rozhodli skoncovať. V tomto článku si popíšeme hlavné rozdiely medzi Heurekou a GLAMI, aby ste pochopili, čo je potrebné v Mergade nastaviť odlišne.

18.07.2019

Pridať nový komentár