Ako Mergadova analytika “zavarila” šikovnému konzultantovi

Článok bol publikovaný 07. 04. 2015
| 1 minúta čítania

„…Ukázal som predvčerom analytiku klientke Jane. A ona ma hneď zasypala otázkami:

  • Prečo máme iný konverzný pomer v utorok a iný v sobotu?
  • Prečo bol zisk 18. apríla o toľko vyšší, ako týždeň predtým?
  • Naozaj bola inzercia minulý piatok stratová? Čo urobíte, aby sa to neopakovalo?
  • Prečo platíme toľko peňazí za inzerciu týchto značiek, keď ich propagovať nechceme?

…aby som ti pravdu povedal, tak si mi Mergado celkom zavaril. Na niektoré otázky totiž odpovede nepoznám.
Ale na druhú stranu som rád, že se o týchto veciach s Janou začneme konečne baviť vážne…“

Vlastne som rád, že Láďo povedal práve toto. Poslaním Mergadovej analytiky je pomôcť položiť otázky, ktorých zodpovedanie umožní navýšiť tržby e‑shopu. Otázky, ktoré Jana poslala Láďovi dávajú tušiť, že sme na správnej ceste :)

PS: Vyskúšajte si moju analytiku priamo v Mergade.

Autor / Daniel Czetner / 07. 04. 2015

Daniela znáte ze slovenské podpory Mergada. Pomáhá řešit trable, píše návody do nápovědy a testuje novinky v Mergadu. V týmu má jasně nejdelší dredy a v drsnosti humoru se mu vyrovná snad jen spolupracovník Přemek.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.