Vyťažte z affiliate maximum. Pomôže vám XML feed na mieru od Mergada

Potrebujete skvalitniť propagáciu e-shopu? Vyskúšajte osloviť affiliate partnerov a dodať im unikátne inzertné prvky, s ktorými získate konkurenčnú výhodu. Jednými z nich sú aj affiliate XML feedy. Upravte ich pomocou video-návodu v Mergade – špecialista Martin Čtvrtníček vám v treťom dieli affil seriálu ukáže, ako jednoducho do feedu doplníte kľúčové slová. Sledujte, ako dosiahnuť lepších výsledkov v zobrazovaní vašej značky.

Vo videu sa dozviete:

00:20 Kto využíva affiliate XML feedy najčastejšie?
01:03 Ako fungujú štítky oproti kategóriám?
01:36 Ako dostať kľúčové slová do feedov pre vytvorenie štítkov?
13:11 V čom spočíva využívanie štítkov u affil partnerov?
13:52 Aké výhody prinášajú štítky pre e-shopárov a marketérov?
14:39 Ktoré inzertné prvky je potrebné dodať affiliate partnerom?

 

Zaujíma vás, aké tipy pri rozbehnutí affiliate radí špecialista zo známej affil siete Dognet? Nalaďte si nový diel podcastu agentúry Besteto, kde vám Roman Dobiáš prezradí všetky detaily tohto provizného systému.

 

Mohlo by vás zaujímať?

Ako prebiehala organizácia ôsmeho ročníka ShopCampu z pohľadu Johany Kapošváryovej?

Tohtoročný ShopCamp sa vrátil v plnej sile do priestorov ČVUT v Prahe a opäť privítal česko-slovenskú e-commerce komunitu. Ako vzniká offline akcia s ohľadom na pandemické opatrenia? A aké poznatky si odniesol ShopCamp tím z netradičného ročníka 2020? Porozprávali sme sa o tom s Johanou Kapošváryovou, ktorá je jednou z organizátorov pravidelnej e-shopárskej udalosti.

30.09.2021
Spoznajte bližšie Biano novinky v rozhovore s Paulínou Palíkovou

Ako mediálny partneri sme tohtoročný ShopCamp využili naplno. Pre Mergado TV sme natočili sériu zaujímavých rozhovorov a dnes vám prinášame ďalší z nich. So špecialistkou Paulínou Pavlíkovou sme sa porozprávali o nových funkciách v porovnávači Biano. Sledujte, na čo sa pripraviť v predvianočnej sezóne a zlepšite tým vašu inzerciu na home a deco trhu.

23.09.2021
Na čo by si mali dať e-shopy pozor z pohľadu copywritera?

Čo je dôležité pre e-shopy z hľadiska obsahu? Ako majú vyriešiť texty pre popisky a kategórie produktov? A na aké ďalšie typy textov by ste sa mali zamerať? Na ShopCampu 21 sme tieto a ďalšie témy prebrali s Janem Novákem, copywriterom z Obsahovej agentury.

14.09.2021

Pridať nový komentár