Buďte pripravení na plánované zmeny na FAVI

V nadchádzajúcich týždňoch pripravuje vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI dve dôležité zmeny. Po novom budú inzerenti musieť povinne zasielať identifikátor produktov a uvádzať jeho kategóriu. Poďme si tieto zmeny predstaviť bližšie.

V nadchádzajúcich týždňoch pripravuje vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI dve dôležité zmeny. Po novom budú inzerenti musieť povinne zasielať identifikátor produktov a uvádzať jeho kategóriu. Poďme si tieto zmeny predstaviť bližšie.

FAVI začne požadovať kvalitnejšie dáta

Zasielanie ID produktov bude povinné

Jedna z najdôležitejších zmien, ktorá na FAVI už čoskoro príde, je nutnosť zasielania identifikátoru každého produktu. Počas mája prestanú byť produkty, ktoré nemajú vo feede uvedenú kategóriu, zobrazované. Zasielajte preto ID produktov podľa špecifikácie vami používaného feedu – konkrétne to je element ITEM_ID (Heureka, Zboží.cz) a g:id (Google Shopping).

Čo musí ID produktu obsahovať

FAVI uvádza, že ID produktu musí vždy byť unikátne a nemenné. Pri zmene identifikátoru (napr. pri zmene feedu, či prechodu na odlišnú e‑shopovú platformu) totiž dôjde k strate histórie a pozície produktu, čo bude mať záporný vplyv na efektivitu vašich kampaní.

ID môže obsahovať iba tieto znaky:

  • malé a veľké písmená bez diakritiky
  • čísla
  • podtržítka
  • pomlčky

Má niektorý z vašich produktov viac variant? Uvádzajte vo feede tiež skupinové ID takýchto produktov prostredníctvom elementu ITEMGROUP_ID (Heureka, Zboží.cz), či g:item_group_id (Google Shopping).

Detailnejšie uvedené kategórie produktov vám získajú kvalitnejšiu návštevnosť

Čo najpresnejšie uvedenie kategórií pri produktoch je na FAVI zásadné. Ak kategórie pri produktoch nemáte, tak sa na FAVI nenačítajú. Tie, kde kategórie uvádzate príliš obecne, nemusia byť zaradené presne. Aby ste dosiahli presnejšieho zaradenia produktov, vložte do kategórií kľúčové slová filtrov, pod ktorými sa má produkt zobrazovať. Vďaka tomu zákazníci vašu ponuku ľahšie dohľadajú.

Napumpujte vašu inzerciu na FAVI kvalitnými dátami. Vaše produkty budú dobre vidieť a vaša inzercia tak dosiahne lepších výsledkov.

Mohlo by vás zaújímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.