Na módu špecializovaný vyhľadávač GLAMI pred letom prináša niekoľko noviniek. Okrem zvýraznenia športového tovaru na českom webe a obmedzení počtu zobrazovaných produktov v neplatenom režime tiež úplne mení vizuálny štýl. Zmeny sa týkajú českej verzie GLAMI.

Na módu špecializovaný vyhľadávač GLAMI pred letom prináša niekoľko noviniek. Okrem zvýraznenia športového tovaru na českom webe a obmedzení počtu zobrazovaných produktov v neplatenom režime tiež úplne mení vizuálny štýl. Zmeny sa týkajú českej verzie GLAMI.

Vizuál ako celok

GLAMI sa rozhodlo posilniť chápanie svojej identity. Už nejakú dobu sa svojim zákazníkom snaží prezentovať ako miesto, kde každý módny nákup začína. Zjednocuje preto svoj vizuálny štýl. Dôraz na zjednotenie vzhľadu sa prejaví na vylepšení loga a výberu viac korešpondujúcich farieb a fontov.

Na webe GLAMI nájdete nové materiály k stiahnutiu. Je tu tiež pridaných viac informácií o službách tohto vyhľadávača a jeho smerovanie.

Zvýraznenie športového úseku

Predáva váš klient športový tovar na českom GLAMI? Potom sa môžete radovať, pretože bude na GLAMI viac vidieť. V rámci analýzy trendov a dopytu GLAMI na českých stránkach posilňuje viditeľnosť športového oblečenia a obuvi. Po novom tak do tejto kategórie budete môcť nahliadnuť skrz hlavné menu na desktope i na mobile. To čoskoro ešte doplnia cielené marketingové kampane zamerané na športový tovar a rozšírenie športových kategórií do ďalších zemí, v ktorých GLAMI funguje.

Menej zobrazovaných produktov

GLAMI na českom webe sprísňuje podmienky pre obchody v neplatenom režime. Ak nemáte aktivovaný prednostný režim, bude vám GLAMI zobrazovať iba 1000 náhodne vybraných produktov.

Ak váš klient predáva módu, či doplnky, GLAMI je rozhodne ďalšia kvalitná služba, ktorej prostredníctvom môžete inzerovať tovar. Zaujíma vás viac? Prečítajte si naše články, ktoré vám ukážu ako na GLAMI.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.