Glami

Glami v sebe kombinuje prvky vyhľadávača tovaru a sociálnej siete. Zameriava sa na módu a doplnky a umožňuje užívateľom z rád koncových zákazníkov e-shopov prezerať tovar, vytvárať kolekcie, tie zdieľať a komentovať. Zdrojom dát sú tradičné importy XML. Glami okrem Českej republiky tiež pôsobí v Polsku, Nemecku, Francúzsku, či Taliansku.

Odborné články o Glami: 

Nastavte si doručenie do Vianoc na GLAMI a Zboží.cz

Špička vianočných nákupov je tu. Mnoho zákazníkov bude objednávať tovar na poslednú chvíľu a ich rozhodovanie do veľkej miery ovplyvní informácia o tom, či tovar dorazí včas pod stromček. Pozrite sa, ako nastavíte garanciu doručenie do Vianoc na GLAMI a Zboží.cz.

10.12.2019
Pochopte rozdiely medzi Heurekou a GLAMI

Každý porovnávač je iný a na obsah feedov má vlastné požiadavky. Konzultanti našej podpory sa často stretávajú s nezrovnalosťami užívateľov Mergada ohľadom špecifikácií jednotlivých porovnávačov. S tým sme sa rozhodli skoncovať. V tomto článku si popíšeme hlavné rozdiely medzi Heurekou a GLAMI, aby ste pochopili, čo je potrebné v Mergade nastaviť odlišne.

18.07.2019
Špecifikujte materiálové zloženie na GLAMI ľahko pomocou Mergada

Veľkou e-shoparskou témou poslednej doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, ktorý GLAMI zavádza od 1. 8. 2019. S aktuálnym relasom, ktorý prebehne 11.7. v 16 hodín, začne Mergado špecifikáciu materiálového zloženia pre GLAMI podporovať.

11.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory s Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkom Drážnym (PRIA SYSTEM)

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.

10.06.2019
GLAMI po novom vyžaduje informácie o materiáli produktu

Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.

14.05.2019
Získajte viac z GLAMI vďaka jeho novinkám na rok 2019

Fashion porovnávač GLAMI v roku 2018 opäť posunul svoje služby ďalej . Rozšíril pole pôsobenia do ďalších štátov, spustil rozsiahlu televíznu kampaň, e-shopom pomohol k nákupom v hodnote presahujúce 2 miliardy. Čo je tento rok pred ním? Aké novinky pre svojich užívateľov chystá?

01.03.2019
Rozšírte rady svojich zákazníkov počas jesenných zľavových akciách

Druhá polovica jesene prináša predajcom najväčšie zisky za celý rok. Do tohto obdobia sa v SR sústredí aj niekoľko zľavových akcií, ktoré k väčším ziskom pomáhajú. Zúčastnite sa ich aj s vašimi, či klientskými e-shopmi, je najvyšší čas sa pripraviť.

25.10.2018
GLAMI zavádza na jeseň niekoľko noviniek

GLAMI prichádza na jeseň s niekoľkými novinkami. Upravujú zobrazenie veľkostí oblečenia, i radenie produktov. Plánuje tiež zopakovať akciu GLAMI DAYS. Poďme sa na jednotlivé zmeny pozrieť podrobnejšie.

08.10.2018
Predávajte módu na Glami

GLAMI je jedným z najpopulárnejších špecializovaných porovnávačov v SR. Zameriava sa na módu a doplnky a umožňuje zákazníkom e-shopov prezerať si tovar, vytvárať kolekcie, zdieľať ich a komentovať. Poďme si tento porovnávač, ktorý okrem Slovenskej republiky pôsobí v ďalších 8 európskych krajinách, predstaviť bližšie.

07.09.2018
České GLAMI mení tvár a pravidlá zobrazovania produktov

Na módu špecializovaný vyhľadávač GLAMI pred letom prináša niekoľko noviniek. Okrem zvýraznenia športového tovaru na českom webe a obmedzení počtu zobrazovaných produktov v neplatenom režime tiež úplne mení vizuálny štýl. Zmeny sa týkajú českej verzie GLAMI.

08.06.2018