David Cikánek: Aký je potenciál marketplacov na našom trhu?

Petra Marková
20. 9. 2022
2 minúty čítania
David Cikánek: Aký je potenciál marketplacov na našom trhu?

Tradičnou konferenciou pre celú e‑shopársku komunitu a Mergado tím je septembrový ShopCamp. Program 9. ročníka bol vyskladaný kvalitne a plný zvučných mien prednášajúcich. Časť z neho vám každý rok prenesieme aj na Mergado TV. Pozrite si prvý rozhovor so špecialistom agentúry Expando, Davidom Cikánekom, na aktuálnu tému marketplacov.

Tradičnou konferenciou pre celú e‑shopársku komunitu a Mergado tím je septembrový ShopCamp. Program 9. ročníka bol vyskladaný kvalitne a plný zvučných mien prednášajúcich. Časť z neho vám každý rok prenesieme aj na Mergado TV. Pozrite si prvý rozhovor so špecialistom agentúry Expando, Davidom Cikánekom, na aktuálnu tému marketplacov.

Dávid v rozhovore prezradil:

00:53 Prečo má zmysel pôsobiť na marketplacoch?
02:18 Ako sa líši príprava vstupu na marketplace oproti porovnávačom tovaru?
03:47 Akú úlohu zohráva veľkosť značky pri štarte na marketplace?
04:57 Ktoré vlastnosti značky dokážu Dávidovi napovedať, že marketplaces nemajú pre klienta význam?
07:08 Aké typy produktov je vhodné predávať na marketplacoch?
08:02 Dá sa stratégia postaviť iba na dátach? Alebo funguje aj odhad odborníka?
08:57 Kedy začať s hodnotením úspešnosti?
10:24 V akom štádiu je aktuálne vstup Amazonu na česko-slovenský trh?
12:18 Ako hodnotí Dávid vzostup marketplacov?
13:26 Je náročné dostať sa na Amazon?
15:15 S akou stratégiou sa vrhnúť na Amazon?
17:04 Aké tri tipy odporúča Dávid pri začiatkoch na marketplace?
19:10 Aký je Dávidov odhad na ďalší vývoj marketplacov?
20:31 Čo radí e‑shopárom do nasledujúcej sezóny?

Tohtoročná jeseň bude nabitá aj pre Mergado. Vyrazíme za vami do Prahy a Bratislavy. Na MeetUpy so sebou prinesieme vždy 4 e‑commerce odborníkov a tipy na prácu s novým Mergado 2. Akcia je bezplatná, tak si zarezervujte miesto čím skôr.

Mohlo by vás zaujímať:

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.