GLAMI po novom vyžaduje informácie o materiáli produktu

Článok bol publikovaný 14. 05. 2019
| 2 minúty čítania

Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.

Informácia o materiáli rozhoduje

Vďaka prieskumom Fashion (Re)search GLAMI zistilo, ako dôležité je pre zákazníkov poznať materiál produktu. Vďaka tejto informácii si zákazníci pri nákupe online lepšie predstavia, ako nimi vybraný kúsok naozaj vyzerá. GLAMI chce v budúcnosti parameter materiálu využívať tie ako jeden z filtrov jeho fashion katalógu. Preto bude po novom vyžadovať zasielanie infa o používaných materiáloch jednotlivých kusov tovaru.

Majte všetko pripravené do začiatku augusta

1. augusta 2019 GLAMI prestane zobrazovať produkty bez uvedeného materiálu. Ak nestihnete zareagovať včas, hrozí vám, že prídete o inzerciu produktov, kde nebude parameter materiálu uvedený. Zapracujte tento parameter včas do vášho feedu. Informácie o materiáli zasielajte pre každý produkt zvlášť.

Pri produktoch s viac zložkami (zvyčajne bundy, topánky, batohy atď.) musíte GLAMI inforpovať o percentuálnom zastúpení materiálu vybraného produktu. Pri týchto produktoch doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o názov zložky (podšívka, výplň, podrážka atď.), ale zakaždým ponechajte kľúčové slovo „materiál“.

Informácie o materiáli posielajte vždy v lokálnom jazyku (napr. pre slovenské GLAMI v slovenčine). Ak informácie o materiáli tovaru nemáte, vyžiadajte si ich od vašich dodávateľov.

Buďte pripravený na zavedenie tejto dôležitej novinky na GLAMI. Overte, aké všetky informácie o produktoch posielate vo feede a doplňte podstatné dáta, ktoré chýbajú. Spravujte inzerciu na GLAMI pomocou Mergada a využili by ste odbornú pomoc? Napíšte nám na našu podporu.

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Lukáš Horák / 14. 05. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.