Heureka predstavuje Partnerský program

Rovnako ako Zboží.cz prichádza aj Heureka so zmenou konceptu certifikácie. Jej dôsledkom je vznik Partnerského programu, ktorý Certifikáciu Heureky postupne nahradí. Získaním odznaku partnera klientom dokážete, že poskytujete vysoko kvalitné služby v efektívnom používaní Heureky.

Rovnako ako Zboží.cz prichádza aj Heureka so zmenou konceptu certifikácie. Jej dôsledkom je vznik Partnerského programu, ktorý Certifikáciu Heureky postupne nahradí. Získaním odznaku partnera klientom dokážete, že poskytujete vysoko kvalitné služby v efektívnom používaní Heureky.

Certifikáty končia

Ak ste certifikovanými partnermi Heureky, nemusíte sa báť. Platnosť stávajúcich certifikátov Heureka síce ďalej predlžovať nebude, certifikáty však zostávajú platné do doby ich vypršania. Pred ich expiráciou Heureka s každým certifikovaným partnerom preberie ďalšie možnosti spolupráce.

Partnerský program

Partnerom Heureky sa okrem agentúr môžu stať aj jednotlivci, či ďalšie pridružené služby, ako sú napr. biddingové nástroje. Ak sa stanete členom Partnerského programu, dostanete sa pomocou pravidelnej komunikácie k dôležitým novinkám. Medzi prvými tak budete mať informácie o nadchádzajúcich zmenách, či úpravách v Heureke. Zároveň získate možnosť účastniť sa workshopov a osobných stretnutí. Posilnite tým spokojnosť vašich klientov a zároveň sa budete aktívne podieľať na skvalitnení služieb Heureky.

Výber partnerov

Chcete sa stať partnerom Heureky? Stačí poslať žiadosť na podpora@heureka.cz. O prijatie do Partnerského programu rozhoduje kvalita služieb. Rozhodovací proces Heureky bude obsahovať aj individuálny rozhovor a vyhodnotenie vašich referencií.

Poskytujete kvalitné služby v správe inzercie na Heureke? Kontaktujte jej podporu už teraz a staňte sa jedným z prvých partnerov. Chcete pravidelné informácie o novinkách z Heureky? Čítajte téma na našom blogu Ako na Heureka.sk.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.