Kde ešte predávať módu? Inzerujte na Modio.cz

Hľadáte ďalšiu cestu, ako zákazníkom ponúknuť tovar zo segmentu móda a doplnky? Využite možnosti marketingového kanála Modio.cz. Funguje klasickým preklikovým systémom a pre zapojenie do neho vám stačí XML feed. A ak používate Mergado, formát Modio v ňom dokážete pohodlne nastaviť.

Modio vám prinesie vysoko konverznú návštevnosť

Hoci nie je Modio porovnávač cien, funguje takisto na CPC systéme. Zameriava sa na výkon samotných kampaní a cieľom je, aby používatelia získali záujem preskúmať produkt na vašom e-shope. Platforma sa tak snaží pravidelne privádzať nových užívateľov na váš obchod a urobiť ich návštevy čo nejkonverznejšie.

Náhľad používateľského rozhrania Modio. Zdroj: modio.cz

Ako inzerovať na Modio.cz:

  • Registráciu e-shopu vykonajte na: www.modio.cz/pro-partnery
  • Po nahratí XML feedu do systému ho platforma skontroluje a zaradí produkty do kategórií.
  • Ponúka dva modely spolupráce:
  1. platba za preklik s aukčným modelom
  2. platba za sprostredkovanú objednávku
  • Funkcia Modio tracking pixel vám pomôže presne vyhodnocovať kampane a tým je lepšie optimalizovať.
  • Vďaka partnerstvu Modio v službe Google CSS budete môcť inzerovať priamo vo vyhľadávaní Google a rozšíriť tým cieľovú skupinu užívateľov.
  • Aktuálne tu môžete inzerovať už aj športové potreby.
Možnosti Google CSS. Zdroj: modio.cz

Modio.cz ponúka aj niekoľko mutácií, s ktorými preniknete na zahraničné trhy:

S Mergadom zvládnete inzerciu na Modio spravovať sami

S Mergadom využijete formáty pre porovnávače tovaru, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete. V Mergade zvládnete inzerciu e-shopu spravovať sami - zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.

 

Ak pomocou Mergada predávate módu na iných porovnávačoch a inzertných kanáloch, bude pre vás jednoduché rozšíriť inzerciu aj na Modio.cz. Že Mergado ešte nepoznáte? Vyskúšajte ho na 30 dní zadarmo a zistite, kde všade vám uľahčí e-shopárský život.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Ako sprehľadniť kampane v Google Shopping pomocou custom_label

Využívate všetky možnosti, ktoré Google Shopping ponúka? Riaďte vaše reklamné kampane ešte efektívnejšie – vďaka elementu custom_label zoradíte sortiment napríklad podľa sezónnosti tovaru. A to sa počas vianočnej nákupnej horúčky viac než hodí.

02.11.2021
Porovnávače tovaru: Ako predísť najčastejším chybám pri nastavení kampaní?

Inzercia na porovnávačoch sa e-shopom vyplatí a je jedno, či ešte len s podnikaním začínate alebo potrebujete získať nových zákazníkov. Ak chcete predísť často opakovaným chybám pri nastavovaní kampaní, máme pre vás rýchle tipy na mieru ušité pre Heureku, Google Nákupy či GLAMI.

12.10.2021
Biano predstavuje novú funkciu Biano Star. Zvýši vaše predaje pomocou recenzií

Recenzie sú podstatnou časťou rozhodovacieho procesu. Okrem toho, že e-shopom poskytujú spätnú väzbu, pomáhajú tiež budovať ich dôveryhodnosť. Z tohto dôvodu prišlo Biano s dodatočnou funkciou Biano Star. Pomôže vám zvýšiť výkon a zefektívniť optimalizáciu e-shopu na tomto špecializovanou porovnávači.

16.09.2021

Pridať nový komentár