Nový Pricing Audit je vonku. Prečo sa s ním oplatí kontrolovať sortiment?

Článok bol publikovaný 14. 04. 2021
| 3 minúty čítania

Novinka z lišiackej dielne vám pomôže bezplatne odhaliť chyby v cenotvorbe, na ktoré by ste sami neprišli. Presne tak zistíte, ako si vedú vaše produkty na e‑shope i cenových porovnávačoch a čo je potrebné vyladiť pre silnejšiu konkurencieschopnosť. Predstavujeme vám nástroj Pricing Audit.

Získajte komplexný pohľad na stav vášho sortimentu

Pricing Audit slúži predovšetkým na analýzu produktov na e‑shope a porovnávači tovaru Heureka. Či už chcete zlepšiť kondíciu vášho alebo klientovho online obchodu, s výsledkami auditu sa viete zamerať na konkrétne nedostatky cenotvorby.

Akým spôsobom funguje Pricing audit?

  • Dáta pre kontrolu čerpá nástroj z URL adresy konverzného feedu, ktorý nájdete v administrácii Heureky.
  • Hľadajte ho v záložke Štatistiky a reporty, podstránka Meranie konverzií.
  • Zaškrtnite checkbox Generovať XML reporty a získate tak URL adresu denného reportu, ktorú v Pricing Audite vložíte do poľa Zadajte URL vášho konverzného feedu.
  • Odporúčame vyplniť aj adresu XML feedu a názov elementu s nákupnou cenou. Audit tak dokáže skontrolovať aj spárovanosť produktov a poskytnúť informácie ohľadom obstarávacej ceny.
  • Nezabudnite, že adresa XML feedu musí byť vo formáte Heureka XML s voliteľným pridaným elementom pre nákupnú cenu.
  • Na záver zadajte e‑mail, na ktorý vám príde výsledok cenového auditu.

Nie ste si istý, či spĺňa vás XML feed požiadavky porovnávača tovaru? Skontrolujte jeho stav s bezplatným auditom feedu. Získate kompletnú analýzu a odporúčania, ako ho s Mergadom opraviť.

Čo vám ukážu výsledky auditu?

Kontrola sortimentu prostredníctvom 18 detekcií vám prinesie výsledky, ktoré sú rozdelené do 4 skupín: produkty v poriadku, s problémom, upozornením a s odporúčaním.

V rozhraní auditu si viete následne rozkliknúť detail každej skupiny, kde objavíte okrem iného aj popis jednotlivých detekcií daného sortimentu, zoznam konkrétnych produktov, najčastejších konkurentov a graf rozloženia cien.

Výsledky sú prehľadne odstupňované a nájdete v nich najzávažnejšie problémy, ktoré by bránia aktívnej inzercii na Heureke a odporúčania ako dostať sortiment na vyššie priečky.

Pomocou Pricing Auditu dokážete opraviť výrazné chyby ako napríklad:

  • nespárované produkty,
  • produkty s nulovou alebo zápornou cenou
  • ponuky bez nastavenej ceny za dopravu
  • produkty, ktoré sú osamote na produktovej karte

Ako vám pomôže výsledok auditu?

Na stránke auditu nájdete zoznam konkrétnych produktov. Otvoriť a revidovať ich môžete na Heureke alebo vo svojom e‑shope. V záhlaví stránky, vedľa popisu problému si prostredníctvom tlačidla Export stiahnete produkty do CSV. Prejdite si ich a upravte podľa požiadaviek porovnávača, aby mohli byť spárované do správnych produktových kariet.

Niektoré zásahy dokážete upraviť aj sami. Na čo však strácať čas ručným nastavením, keď zvládnete sortiment pohodlne a automaticky preceniť s appkou Pricing Fox. Vyskúšajte si jej funkcie na 15 dní zadarmo ‒ vyniknete najvýhodnejšou cenotvorbou pre vás aj zákazníkov.

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Petra Marková / 14. 04. 2021

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.