Novinky v Bidding Fox zlepšia prehľad vo vašich stratégiách #1

Lukáš Horák
9. 5. 2019
3 minúty čítania
Novinky v Bidding Fox zlepšia prehľad vo vašich stratégiách #1

Aplikácia Bidding Fox vylepšila niekoľko nedávno predstavených noviniek a opäť pridala niekoľko nových. Pomôžu vám lepšie sa zorientovať medzi vašimi produktmi a lepšie plánovať vaše stratégie. Predstavme si teraz jednotlivé novinky bližšie.

Aplikácia Bidding Fox vylepšila niekoľko nedávno predstavených noviniek a opäť pridala niekoľko nových. Pomôžu vám lepšie sa zorientovať medzi vašimi produktmi a lepšie plánovať vaše stratégie. Predstavme si teraz jednotlivé novinky bližšie.

Vylepšenie na podstránkach Produkty a Udalosti

Ukladajte si filtre

V predchádzajúcom článku o lišiackych novinkách sme si povedali, že filtre, ktoré si vytvoríte na podstránke Produkty, vám pomôžu získať podrobný prehľad o vašich produktoch. Aby ste si prácu s nimi zjednodušili ešte viac, na podstránke Produkty nájdete takmer neobmedzené možnosti, ako vo feede filtrovať. Stačí si vybrať kombinácie vlastností produktov, ktoré chcete vidieť, uložiť si ich a pracovať s nimi.

Ako si uložíte vlastné filtre:

  • Na podstránke Produkty vyberte z možností tie, ktoré odpovedajú vašim požiadavkom (napr. spárované produkty, ktoré sú mimo bidding).
  • Bidding Fox vám vypíše všetky produkty, ktoré týmto vlastnostiam odpovedajú.
  • Filter uložte a pomenujte, aby ste sa vždy rýchlo zorientovali v tom, o aký filter sa jedná.

Takto uložené filtre si na podstránke Diagnostika môžete nastaviť ako vlastné metriky, ktorých vývoj potom budete sledovať v grafoch.

Zapisujte si udalosti

Keď si pri vybraných boxoch vytvoríte tzv, udalosť, Bidding Fox vás e‑mailom či notifikáciou do Mergada upozorní na zmeny v hodnotách produktov. Teraz si tiež môžete vytvoriť a uložiť vlastné udalosti, ktoré majú vplyv na predaj a hodilo by sa vám mať ich zapísané do štatistík. Udalosti sa prepíšu do grafov, takže o nich získate pravidelný prehľad.

Ako nastavíte vlastné udalosti:

  • Na podstránke Udalosti vyberte možnosť pridať novú.
  • Zvoľte, kedy vznikla /​vznikne a pomenujte ru.
  • Ako závažnosť vyberte INFO a pridajte popis, aby bolo aj v budúcnosti jasné, aká akcia prebiehala.
  • Vyberte možnosť zobraziť v grafoch. Vďaka tomu ju uvidíte vo vašich diagnostikách.
  • Priraďte štítok, alebo vytvorte nový.
  • Udalosť uložte.

Vďaka tomuto nastaveniu budete vždy mať informácie, aký dopad mala kampaň na produkty a dokážete tak ľahšie vyhodnotiť jej úspešnosť. Pomocou týchto informácií dokážete lepšie plánovať ďalšie akcie pre váš e‑shop.

Filtrujte udalosti

V riadkoch vyššie sme si popísali, ako vďaka tvorbe udalostí získate komplexný prehľad o vašej inzercii. Keď sa vám množstvo udalostí nakopí, bude zložitejšie sa v nich orientovať – Bidding Fox preto pridal funkciu filtrovania udalostí. V tomto článku nájdete všetky možnosti, ako filtrovať (medzi udalosťami, podľa štítkov podľa typu či podľa obdobia) a ako sa medzi jednotlivými udalosťami navždy bezproblémovo orientovať.

Filtrujte produkty

Vďaka tejto novinke môžete v aplikácii vyhľadávať viac ako jeden produkt. Na podstránke Produkty nájdete širokú ponuku rôznych filtrov (podľa názvu, kategórie, darčeku atď.). V textových poliach navyše teraz môžete vypĺňať viac možností.

Ako vyfiltrujete viac ako jeden produkt:

  • V pravom rohu textového poľa kliknete na ikonu riadkov.
  • Vyplňte napr. názov prvého produktu, ktorý chcete vyhľadať, stlačte enter a vypíšte ďalší.
  • Keď budete mať vybrané všetky položky, ktoré chcete sledovať vyplnené, vyberte možnosť Hľadať.
  • Bidding Fox vám v tabuľke vypíše všetky produkty, ktoré obsahujú vami zadaný text.
  • Tento filter si môžete, rovnako ako ostatné, uložiť a zobraziť ich v Diagnostike.

Pracujte s podstránkami Produkty a Udalosti čo najefektívnejšie. Vďaka nim sa vždy správne zorientujete medzi produktmi a stratégiami, ktoré tak lepšie naplánujete. Všetky prechádzajúce novinky z appky Bidding Fox nájdete v tomto vlákne.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.