Novinky v Bidding Fox zlepšili prehľad vo vašich stratégiách #2

Lukáš Horák
13. 5. 2019
2 minúty čítania
Novinky v Bidding Fox zlepšili prehľad vo vašich stratégiách #2

Minulý týždeň sme vám predstavili niekoľko vylepšení aplikácie Bidding Fox. Dnes by sme vám radi ukázali ďalšie novinky, ktoré v nedávnej dobe do appky pribudli. Vďaka nim zistíte, či sa vo vašom e‑shope deje všetko, čo naozaj má. Tak poďme na to.

Minulý týždeň sme vám predstavili niekoľko vylepšení aplikácie Bidding Fox. Dnes by sme vám radi ukázali ďalšie novinky, ktoré v nedávnej dobe do appky pribudli. Vďaka nim zistíte, či sa vo vašom e‑shope deje všetko, čo naozaj má. Tak poďme na to.

Ďalšie vylepšenie na podstránkach Produkty a Udalosti

Postrážte podvodné prekliky na váš e‑shop

V apríli sme si predstavili novinku, vďaka ktorej postrážite podozrivé správanie vo vašej inzercii. Vylepšenie tejto funkcie prináša možnosť odhalenia tzv. click fraud, ku ktorému sa uchyľujú niektorí užívatelia z dôvodu vysokej konkurencie v PPC reklame (ktorej súčasťou je bidding). Podvodné prekliky na váš e‑shop majú za cieľ vyčerpať váš kredit a tak zastaviť inzerciu, aby sa na vašich pozíciách mohla objaviť konkurencia. Ak click fraud neodhalí porovnávač, dokáže ho po novom vystopovať Bidding Fox.

Ako odhalíte podvodné prekliky:

  • Na podstránke Validátory prejdite k boxu Podozrivé prekliky.
  • Vyberte možnosti Sledovať a zvoľte Vytvoriť udalosť, ak vzrastie počet produktov.
  • Aby ste mali vždy prehľad, zvoľte hodnotu 1 (upozorní vás, keď sa objaví jeden produkt s podvodnými preklikmi), závažnosť POZOR a nechajte si zasielať notifikácie na e‑mail.

Odhaľte ďalšie biddingové automaty v produktovej karte

V dnešnej dobre, keď sú biddingové automaty často využívanou službou, ich proti sebe môže biddovať niekoľko v jednej produktovej karte. Ak sa viac automatov v jednej karte stretne, dôjde k postupnému zvyšovaniu CPC, kým nedosiahne maximálnej výšky. Nový validátor Súťaž s iným automatom vás upozorní na produkty, pri ktorých dochádza k navyšovaniu CPC z dôvodu súťaže s konkurenčným automatom (prípadne automatmi). Vďaka tomu zistíte, že je vaše biddingové stratégie potrebné skontrolovať a upraviť ich hodnoty. Hornú hranicu nastavte dostatočne vysoko, aby vaše produkty z biddingu nevypadávali. Buďte ale vždy pripravení, že ich budete reálne platiť.

Ste v biddingu nováčikovia? Uvítali by ste, keby sa s vami niekto podelil o znalosti a fígle, ako bidding čo najlepšie zautomatizovať? Zúčastnite sa prvej českej konferencie o biddingu PROBIDDING 2019. Vďaka nej získate pohľad na možnosti biddingu z profesionálnej perspektívy.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.