PPC

PPC je skratka z anglického pay per click, teda platba za kliknutie. Ide o nástroj internetovej reklamy, ktorá spočíva v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazenie reklamy, ale platí vo chvíli, keď na reklamu niekto klikne. Výhodou PPC reklamy je, že inzerent nastaví maximálnu cenu, ktorú je ochotný zaplatiť za preklik.

Odborné články o PPC: 

Staňte sa overenou agentúrou Skliku a Zboží.cz

To, čo nám na Nekonferencii predstavil Milan Šmíd zo Zboží.cz, sa stalo skutočnosťou. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustili program overených agentúr a freelancerov. Okrem veľkých hráčov tak môžu svoj profesionálny prístup k správe online marketingových kampaní zúžitkovať aj menšie agentúry a jednotlivci.

09.07.2018
Ozveny MergadoFestu – videorozhovor s Izabelou Kozák, Feedo.cz

Na MergadoFeste sme museli využiť aj prítomnsoti zástupkyne najväčieho špecializovaného e-shopu s detským sortimenotm - Izabely Kozák z Feedo.cz. S Izabelou sme sa rozprávali o tom, aké aplikácie v Mergade využívajú, i o tom, ako sa pripravujú na vianočnú sezónu. Pozrite si náš rozhovor, aby ste sa dozvedeli viac!

10.11.2017

O tomto som chcel napísať už dávno. Ale dostal som sa k tomu až teraz – viem totiž pracovať s informáciami o kategórii tovaru. Používam k tomu špeciálny formát Mergado Category XML. A rád by som vám ho predstavil.

24.07.2017

Návšteva v PROFICIO bola dlhá – po Michalovi, s ktorým sme rozhovor už publikovali – sa rozpovedal aj Honza Klementa, PPC špecialista z tejto agentúry. A ako inak, než o PPC kampaniach. Pozývame vás k čítaniu!

03.07.2017

Dalším z dlouholetých marketingových specialistů, kteří mimo jiné pracují s Mergadem (a občas v něm téměř kouzlí) je Tomáš Míka. Nedávno jsme si povídali v Nekavárně o tom, čím z e-commerce právě žije. 

07.02.2017

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.

05.01.2016