PPC

O tomto som chcel napísať už dávno. Ale dostal som sa k tomu až teraz – viem totiž pracovať s informáciami o kategórii tovaru. Používam k tomu špeciálny formát Mergado Category XML. A rád by som vám ho predstavil.

24.07.2017

Návšteva v PROFICIO bola dlhá – po Michalovi, s ktorým sme rozhovor už publikovali – sa rozpovedal aj Honza Klementa, PPC špecialista z tejto agentúry. A ako inak, než o PPC kampaniach. Pozývame vás k čítaniu!

03.07.2017

Dalším z dlouholetých marketingových specialistů, kteří mimo jiné pracují s Mergadem (a občas v něm téměř kouzlí) je Tomáš Míka. Nedávno jsme si povídali v Nekavárně o tom, čím z e-commerce právě žije. 

07.02.2017

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.

05.01.2016