Heureka začiatkom mesiaca vydala v rámci svojej série Učíme sa s Heurekou článok o ProductADS. Viete, o čo sa jedná a ako to využiť? Pozrime sa spolu na to.

Heureka začiatkom mesiaca vydala v rámci svojej série Učíme sa s Heurekou článokProductADS. Viete, o čo sa jedná a ako to využiť? Pozrime sa spolu na to.

Systém ProductADS je reklamný systém, ktorý umožňuje značkám vďaka propagácii formou aukcie, dostávať svoje produkty na popredné miesta vo vyhľadávaní, či výpise produktov na Heureke. V inzercii však nefigurujú e‑shopy, ale konkrétny produkt, ktorý upozorňuje na akciu, či novinku.

Pre koho je ProductAds

Systém je určený pre výrobcov alebo výhradných distribútorov značiek, ktorí chcú podporiť predaj svojho tovaru. Takáto reklama môže vzbudiť záujem o daný produkt a zákazník si ho v ďalšom kroku kúpi už v konkrétnom e‑shope, ktorý si vyhľadá na Heureke. Ak ste distribútorom značky, môžete sa registrovať tu a začať produktovú inzerciu využívať.

Inzeráty sa zobrazujú na 2., 7. a 12. pozícii vo výpise produktov v kategórií. Spoznáte ich vďaka tomu, že sú označené nálepkou oranžové koliesko a v ňom je slovo Hit, Akcia, Tip, Novinka alebo Cenový tip. Ako sme už spomínali, pozície sa určujú vďaka aukčnému systému. Ak inzerujete v kategórii móda, tu sú štítky označené aj ako Módny hit, Hit sezóny, Tip na leto, Tip na zimu a módny tip.

ProductAds nájdete aj na stránke vyhľadávania, kde sa inzeráty zobrazujú na 1. pozícii a v bočnom stĺpci. V mobilnej verzii sa inzeráty zobrazujú na 1., 4. a 7. pozícii. Podľa Heureky sú ProductAds jediný nástroj, ktorý umožňuje propagovať produkt na lepšej pozícii v prirodzenom výpise produktov. Je to možné využiť aj pre produkty, ktoré ešte nezískali dostatočné hodnotenie, aby sa zaradili na predné priečky v kategórii.

Viac užitočných informácií nájdete v produktovom liste.

Mergado tip

E‑shopy bežne môžu využiť produktovú reklamu, napríklad na Facebooku. Tu už vidno, ktorý konkrétny e‑shop daný produkt predáva. Aby sa vaše obrázky zobrazovali správne, často je potrebné ich upraviť. Napríklad, aby bol vidno celý produkt, či odstrániť vodoznak. To môžete ľahko urobiť pomocou našej aplikácie Feed Image Edior. Vďaka nej upravíte obrázky, pridáte k nim sezónne štítky, či štítok akcia alebo novinka.

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.