Získajte lepší prehľad pomocou nových reportov Heureky

Heureka predstavila prvé novinky z oblasti analytiky. Nové dátové prehľady a štatistiky vám pomôžu získať podrobný prehľad o tom, ako efektívna je vaša inzercia na Heureke. Vďaka nim tak dokážete komplexnejšie nastaviť vaše nové stratégie.

Heureka predstavila prvé novinky z oblasti analytiky. Nové dátové prehľady a štatistiky vám pomôžu získať podrobný prehľad o tom, ako efektívna je vaša inzercia na Heureke. Vďaka nim tak dokážete komplexnejšie nastaviť vaše nové stratégie.

Dva prehľady

V administrácii Heureky po novom nájdete záložku Dátové prehľady. V tejto záložke sú k dispozícii dva nové prehľady. Oba reporty sú dostupné všetkým e‑shopom zdarma. Generujú sa 1x denne cez noc a sú vo formáte CSV. Pôvodné reporty umiestnené v záložke Štatistiky a Prehľad spárovanosti môžete využívať aj naďalej.

Nákladový prehľad

Heureka sa snaží, aby jej užívatelia dokázali využívať jej analytiku na maximum. Preto rozšírila stávajúce štatistiky a vytvorila nový report Prehľad o výkone a nákladoch. Tento report pracuje aj s elementom ITEM_ID, ktorý slúži pre lepšiu identifikáciu produktov. Využívaním tohto reportu získate značné množstvo informácií, ktoré vám uľahčia analýzu efektivity e‑shopu na Heureke. Pomôžu vám tiež zistiť, či zákazníci do e‑shopu prichádzajú skôr z biddovaných, či nebiddovaných produktov.

Párovací prehľad

Druhý report je úplne nový. Volá sa Spárovanosť produktov a poskytuje zoznam produktov, ktoré sa e‑shopu nespárovali do katalógu Heureky. Pri nespárovaných produktoch zobrazuje návrhy zmien názvov, či kategórií tak, aby bol produkt správne zaradený. Tieto odporúčania sú určované na základe EAN kódov v XML feede, skontrolujte si preto, či produkty na Heureke EAN kódmi označujete.

Využite dáta nových prehľadov Heureky. Tieto analytické dáta vám pomôžu urobiť vašu inzerciu ešte výkonnejšiu, ako bola do teraz.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.