Získajte viac z GLAMI vďaka jeho novinkám na rok 2019

Článok bol publikovaný 01. 03. 2019
| 2 minúty čítania

Fashion porovnávač GLAMI v roku 2018 opäť posunul svoje služby ďalej . Rozšíril pole pôsobenia do ďalších štátov, spustil rozsiahlu televíznu kampaň, e‑shopom pomohol k nákupom v hodnote presahujúce 2 miliardy. Čo je tento rok pred ním? Aké novinky pre svojich užívateľov chystá? To sa dozviete v riadkoch nižšie.

Aké novinky GLAMI chystá

Zmena spôsobu účtovania preklikov

15.3. GLAMI zavádza nový cenník. Ten upravuje spôsob účtovania preklikov, ktorý prechádza z fixne stanovených minimálnych na dynamické ceny. Dynamické ceny sa budú meniť automaticky podľa situácie na trhu, biddingu ostatných e‑shopov a cenovej úrovne produktov. To ovplyvní zníženie minimálnych cien v kategóriách. Kampane užívateľov GLAMI tak vďaka tomu docielia priaznivejšie PNO.

GLAMI reviews program

Pomocou tejto služby e‑shopári zistia, ktoré produkty, značky a e‑shopy ľudia radi odporúčajú. TO im pomôže sa lepšie zamerať na to, aby zákazníkom poskytli čo najviac dôvodov pre uskutočnenie nákupov.

Udržateľnosť a lokálna móda

Prieskum Fashion (Re)search, ktorý GLAMI vydalo minulý rok, ukazuje mimo iné na fakt, že udržateľnosť a lokálna móda boli jedny z hlavných faktorov, ktoré minulý rok ovplyvnili módu v ČR. Vďaka tomu sa GLAMI rozhodlo klásť väčší dôraz na to, ako módne značky pristupujú k ochrane životného prostredia a ako zodpovedne vyrábajú módu. Táto iniciatíva má za cieľ uľahčiť zákazníkom cestu k lokálnym designérom a viac tak podporovať značky, ktoré sú zodpovednejšie v prístupe k našej planéte.

Spustenie GLAMI v ďalších štátoch

Minulý rok GLAMI expandovalo do Grécka, Ruska a Turecka. Teraz poskytuje služby v porovnaní módy a doplnkov v 13 štátoch. Na rok 2019 plánuje vstup do ďalších 4 zemí.

Využite pripravované novinky na GLAMI čo najviac. Umožní vám posilniť predaj módy nie len v SR. S Mergadom môžete ľahko inzerovať vo všetkých štátoch, kde GLAMI pôsobí. V článku Predávajte na GLAMI sme vám poskytli podrobný prehľad toho, ako tento špecializovaný porovnávač využiť.

Autor / Lukáš Horák / 01. 03. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.