Špecifikujte materiálové zloženie na GLAMI ľahko pomocou Mergada

Veľkou e-shoparskou témou poslednej doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, ktorý GLAMI zavádza od 1. 8. 2019. S aktuálnym relasom, ktorý prebehne 11.7. v 16 hodín, začne Mergado špecifikáciu materiálového zloženia pre GLAMI podporovať.

Je potrebné vytvoriť nové elementy

Aby GLAMI vedelo informácie o materiáloch, z ktorých je váš tovar vyrobený, správne spracovať, je XML feed potrebné štrukturalizovať jedným z dvoch týchto spôsobov:

 

1. spôsob

Ak chceme docieliť štruktúry XML feedu v tomto tvare, je potrebné:

1. vytvoriť si na stránke Elementy v Mergade dva nové elementy s názvami:

PARAM|materiál|bavlna

PARAM|materiál|elastan

2. následne tieto elementy naplniť hodnotou – napr. pravidlom typu Prepísať alebo hromadnými pravidlami Hromadne prepísať podľa výberu, či Hromadne prepísať hodnoty

3. elementu s názvom "PARAM|materiál|bavlna" priradíme pre konkrétny výber (tj. produkty, ktorých sa to týka) hodnotu 90% a druhému "PARAM|materiál|elastan" 10%

 

2. spôsob

V druhej možnosti nastavenia štruktúry XML feedu v Mergade:

1. je potrebné si na stránke Elementy viackrát pridať element PARAM|materiál a pre viac elementov s rovnakým názvom doplniť číslovanie (využije sa len v Mergade – vo výstupnom feede čísla "PARAM|materiál" nebudú) takto:

PARAM|materiál|1

PARAM|materiál|2

atd.

2. následne musíme pomocou výberov a pravidiel opäť naplniť hodnoty do jednotlivých elementov

3. elementu s názvom "PARAM|materiál" priradíme pre konkrétny výber hodnotu "90% bavlna" a druhému "PARAM|materiál|1" hodnotu "10% elastan"

 

A to je všetko. Ak dodržíte postup z nášho návodu, dostanete informácie o materiáloch vášho tovaru na GLAMI elegantnou cestou. Nezabudnite – relase Mergada prebehne až v 16.00, až od tej doby pôjde s tagom PERCENTAGE pracovať. A čo ďalšieho s novým releasom zavádzame? Všetko sa dočítate na našom diskusnom fóre.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Pochopte rozdiely medzi Heurekou a GLAMI

Každý porovnávač je iný a na obsah feedov má vlastné požiadavky. Konzultanti našej podpory sa často stretávajú s nezrovnalosťami užívateľov Mergada ohľadom špecifikácií jednotlivých porovnávačov. S tým sme sa rozhodli skoncovať. V tomto článku si popíšeme hlavné rozdiely medzi Heurekou a GLAMI, aby ste pochopili, čo je potrebné v Mergade nastaviť odlišne.

18.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory s Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkom Drážnym (PRIA SYSTEM)

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.

10.06.2019
GLAMI po novom vyžaduje informácie o materiáli produktu

Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.

14.05.2019

Pridať nový komentár