Čo o útoku hovorí Heureka
Náhľad oznámenia v administrácii Heureky.
Čo si o tom myslí pán Mergado
Podvodné prekliky som s pracovníkmi Heureky riešil už v minulosti. Oceňujem ich profesionalitu a ochotu pomôcť. Pokiaľ patríte k tým, kto si hovorí „...no jasné, tí babráci...“, potom vedzte, že podobný útok môže byť mierený na akýkoľvek reklamný systém. A vy si to ani nemusíte všimnúť. Je preto dobré, že nás pracovníci Heureky o tom informovali a snažia sa vec vyriešiť.
Čo by mali urobiť e-shopy
Skontrolovať si útraty na Heureke do 11. 6. 2015. Pokiaľ sa vám zdajú vyššie ako obvykle, obráťte sa na kontakty uvedené vyššie. V prípade neistoty, porovnajte počty preklikov s údajmi z vašich štatistík - napríklad Google Analytics. Počty preklikov z administrácie Heureky a počty návštev zo všetkých subdomén Heureky v Google Analytics by mali približne súhlasiť.
Pridať nový komentár