Nové pravidlá by mali docieliť lepšie párovanie postupne vo všetkých sekciách, kde sa to dá. Inzerenti by teda mali myslieť na správne vypĺňanie PRODUCTNAME a to informácie výrobca – produktový rad – produktový kód – farbu / veľkosť. V PRODUCTNAME by sa mali teda objaviť všetky zásadné informácie ako napríklad v kategórii detských batôžkov by určite nemala chýbať jasne označená varianta farby, či obrázku. Ako si v Mergade môžete jednoducho PRODUCTNAME nastaviť sa dozviete v tomto videu.

Ďalšou zmenou je
zlúčenie niektorých kategórií, aby sa vyhlo duplicite a na základe
správneho PRODUCTNAME a vyplneného tagu PARAM by zákazníci nemali mať problém s vyhľadaním produktu. Príkladom zlúčených kategórií je sekcia Zrkadlá a Kupeľňové zrkadlá, či Dekoratívne sviečky a Vonne sviečky. Pokiaľ neviete ako si tag PARAM vyplniť, pozrite sa na tento
článok.
Naopak vlastné kategórie dostanú napríklad proteinové tyčinky, pennové puzzle a v kategorii parfumy sa začne rozlišovať, či sa jedná o ženský, mužský, či unisex. Určite by ste nemali zabudnúť, že dochádza k postupnému
aktivovaniu povinných parametrov, ich zoznam nájdete
tu. Odporúčané názvy pre jednotlivé sekcie zas
tu.
Zdroj: heureka.sk
Napísal/Natália Saganová/19.06.2017
V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.
Pridať nový komentár