Listujem starými fotkami a narazil som na pekný príspevok do diskusie, či má zmysel za inzerciu na Heureke platiť. Nasledujúci graf ukazuje návštevnosť z Heureky behom kalendárneho roka. Obdobie, kedy mal e‑shop na svojom účte kredit a za prekliky platil, určite spoznáte.

Mergado graf preklikov

Návštevnosť e‑shopu v priebehu roka.

Tento e‑shop bol trošku ako taký „neveriaci Tomáš“. Po Vianociach kredit dobiť odmietol. A to i napriek tomu, že medzi platenými zdrojmi návštevnosti mala Heureka v tej dobe jeden z najlepších pomerov ceny a prínosu. Nuž, každý je strojcom svojho šťastia.

PS: minulá “fotka” bola o tom, čo spraví s Heurekou dochádzajúci kredit.

Pan Mergado

Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.