Ktoré informácie musíte uvádzať v názve produktu na Heureke? Máme pre vás prehľad

Článok bol publikovaný 02. 12. 2019
| 2 minúty čítania

Jedným z najdôležitejších krokov pre e‑shopára na Heureke je mať správne uvedené všetky informácie v názvoch produktov. Ak ich zadáte chybne, váš tovar sa nebude párovať a v mnohých prípadoch sa ani nezobrazí v kategórii. Ukážme si, aké údaje musíte na Heureke v názve produktu povinne používať.

Údaje v názve produktu nesie element PRODUCTNAME

Element PRODUCTNAME na Heureke obsahuje presný názov produktu. Tento názov nesmie byť obyčajný, musí obsahovať povinné údaje pre jednotlivé kategórie. Väčšina produktových sekcií vyžaduje v názve uvádzať výrobcu, radu a produktové číslo. Povinné informácie sa však v každej sekcii ľahko menia — všetky požiadavky na váš tovar sa dozviete v špecifikácii Heureky pre element PRODUCTNAME.

Nezabudnite, že neuvedenie niektorých z povinných informácií v názve môže byť dôvodom zablokovania produktu pre zobrazenie v kategórii. V Heureka pomocníkovi nájdete mnoho príkladov, ako uvádzať názvy produktov v jednotlivých sekciách. Vyhľadajte si tu šablóny, ktoré využijete pre správnu inzerciu rovnakého druhu tovaru z vášho e‑shopu.

Nezabudnite najmä na výrobcu

Takmer u všetkých produktov je potrebné, aby ste do názvu produktu uvádzali výrobcu. Heureka na svojom blogu pred časom uviedla: “Radi by sme veľmi dôrazne pripomenuli, že vo všetkých sekciách, až na výnimky, je povinné v názve uvádzať výrobcu / značku produktu. V tomto i nasledujúcich mesiacoch upravujeme kategórie a historicky zaradené produkty bez výrobcu sú postupne vyraďované a blokované. ”

Nenechajte si zablokovať inzerciu produktov. Naplňte element PRODUCTNAME správnymi údajmi. V Mergade vykonáte  tieto zmeny na stránke Produkty. Urýchlite tento úkon používaním myši a klávesových skratiek.

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Lukáš Horák / 02. 12. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.