Aktuálne informácie zo sveta e‑commerce počas karantény

Natália Saganová
18. 3. 2020
4 minúty čítania
Aktuálne informácie zo sveta e-commerce počas karantény

V čase karantény sa situácia vyvíja každý deň a skoro každý deň sa menia opatrenia vlády. Preto vám prinášame aktuálne informácie zo sveta e‑commerce, ktoré budeme postupne dopĺňať. Ak máte tip na novinku, o ktorej by mali e‑shopári a marketéri vedieť, napíšte nám do komentára.

V čase karantény sa situácia vyvíja každý deň a skoro každý deň sa menia opatrenia vlády. Preto vám prinášame aktuálne informácie zo sveta e‑commerce, ktoré budeme postupne dopĺňať. Ak máte tip na novinku, o ktorej by mali e‑shopári a marketéri vedieť, napíšte nám do komentára.

Posledná aktualizácia 16. 4. 15:45

16. 4. 2020

GLAMI pripravilo špeciálny report

GLAMI.cz pripravilo koronavirus report po mesiaci, kedy Česko zasiahla pandémia.

15. 4. 2020

Google o ADS v čase COVID-19

Google ADS radí ako na reklamu.

Online nakupovanie počas koronavírusu na Heureke

Analýza online nakupovania počas COVID-19 na Heureke.

Ako sú vyťažené aplikácie od Facebooku

Facebook prináša pár čísel o jeho využití počas karantény.

8. 4. 2020

Vývoj dopytu a ponuky vo svete

Criteo vytvorilo Coronavirus Impact Dashboard.

7. 4. 2020

Ako míňajú peniaze klienti Českej sporiteľne

Česká sporiteľna ukazuje, za čo míňajú jej klienti v čase karantény.

Aké kategórie tovaru majú nárast a aké prepad v Amerike

Analýza porovnáva predaj tovaru za marec 2019  a marec 2020 v Amerike.

Aké technológie porastú

Miton.cz predpovedá svet vývoja po COVID-19.

2. 4. 2020

Predĺženie skúšobnej doby CSS programu od Heureky

Heureka predlžuje skúšobnú dobu CSS programu na 2 mesiace.

1. 4. 2020

Heureka.sk dočasne pozastavuje párovanie respirátorov

Z dôvodu nariadenia Vlády SR Heureka dočasne pozastavuje párovanie respirátorov na Heureka.sk.

31. 3. 2020

Sledovanie dopadu koronavirovej krízi na spotrebiteľov

Stránka GLIPSE sleduje trendy v hľadaní dotazov na internete.

30. 3. 2020

Google podporuje malé biznisy

Google prispieva na reklamu malým a stredným biznisom.

Web od mladého Slováka vám ukáže dostupnosť ochranných pomôcok

Mladý Slovák urobil web, ktorý vám ukáže dostupnosť respirátorov, rúšok, či antibaktieriálnych gélov v e‑shopoch.

27. 3. 2020

Canva pripravila virtuálne pozadie pre volanie v aplikácii ZOOM

Máte z domu videohovor, ale nechcete ukázať váš neporiadok? Canva nachystala virtuálne pozadie, ktoré môžete využiť pri volaní cez ZOOM.

26. 3. 2020

Biano spúšťa Biano pixel

Biano pomáha e‑shopom získavať viac z ich platformy. Pixel pomáha osloviť zákazníkov, ktorí v danom e‑shope už niekedy nakúpili, prípadne nákup nedokončili. Pre viac informácií píšte na ich mail.

Facebook spúšťa grantový program

Facebook chce pomôcť svojim inzerentom a preto spúšťa grantový program.

23. 3. 2020

Preventívne opatrenia Slovenskej pošty

Slovenská pošta spísala preventívne ochranné opatrenia.

20. 3. 2020

Heureka radí, ako na negatívne recenzie

Heureka pripravila článok na tému negatívnych recenzií nie len počas krízového obdobia.

RegioJet zavádza bezpečnostné opatrenia

RegioJet upravil rezervačný systém tak, aby bol odstup medzi jednotlivými cestujúcimi viac ako 1,77 m v autobuse a 2 m vo vlaku.

Veľký inzerenti prenechávajú svoj reklamný čas v televízii propagácii rúšok

V Českej republike sa niekoľko veľkých inzerentov rozhodlo svoj zakúpený čas v TV prenechať propagácii rúšok.

Seznam ponúka pomoc českým firmám

Seznam ponúka českým firmám a podnikateľom zvýhodnenú, či bezplatnú inzerciu

Heureka radí s online nákupmi počas koronavírusovej krízy

Heureka vytvorila špeciálnu ladingpage na nákup vecí, ktoré sa môžu hodiť počas krízy.

Shoptet prepája zadarmo e‑shopy s externými službami

Skoro všetky Shoptet Doplňky teraz sú pre e‑shopy zadarmo.

19.3 2020

Zásielkovňa: zásielky na slovenské GLS

Pri podaní zásielky na slovenské GLS vám sytém automaticky vygeneruje štítok Najvýhodnejšieho doručenia na adresu.

Aktuálna situácia na hraničných priechodoch

Online mapa ukazuje, aká je akutálna situácia na hraničných priechodoch.

18. 3. 2020

Heureka CZ/SK pridáva na svoj web informačnú lištu

Na webových stránkach Heureky CZ/SK po novom nájdete koronavirový infobar.

17. 3. 2020 

Heureka obmedzuje platbu na dobierku a v hotovosti

Od dnešného dňa Heureka (CZ/SK) pozastavila možnosť dobierky a platby v hotovosti pri prevzatí tovaru.

Roivenue informuje o situácii českých e‑shopov

Roivenue na svojom webe denne aktualizuje dáta o vývoji tržieb a marketingových investíciach.

Česká zásielkovňa vydala aktuálny prehľad výdajných miest

Zásielkovňa pripravila mapu s prehľadom, v ktorých mestách momentálne zásielky nedoručuje.

Vyhlásenie Zásielkovne k ich fungovaniu

Zásielkovňa informuje o svojom fungovaní počas karantény.

16. 3. 2020

Vyjadrenie slovenskej Zásielkovne k najčastejším otázkam

Slovenská Zásielkovňa odpovedá na najčastejšie otázky.

Mall.cz dáva možnosť kamenným obchodom inzerovať u nich

Mall.cz chce pomôcť kamenným obchodom, ktoré nemajú svoj e‑shop a dáva im možnosť inzerovať cez nich.

DPD informuje o svojom fungovaní

Prevádzka výdajných miest Pickup je obmedzená a výdajné miesta Geis Point sú dočasne pozastavené. Taktiež opisuje režim zvozu a doručovania zásielok.

Fungovanie Alzy

Výdajné miesta Alzy a jej predajne sú funkčné.

Dobierka v rámci Heureka košíku dočasne deaktivovaná

Možnosť doručenia na dobierku v rámci Heureka Košíku (CZ, SK) je dočasne deaktivovaná.

Chceck list pre e‑shopy

Situácia okolo vírusu SARS-Co-V‑2 je všeobecne náročná. To však neznamená, že by váš e‑shop nemal efektívne fungovať. Je ale potrebné podniknúť niekoľko krokov, ktoré vám pomôžu získať istotu, že následujúce týždne vydrží. Popíšme si, aké kroky to sú.

PPL ruší možnosť dobierky pri preprave na Slovensko

Dopravca PPL informuje o fungovaní počas karantény. Ruší napríklad dobierku pre zásielky na Slovensko. Sieť výdajných miest Parcelshopov nevypína.

12. 3. 2020 

Mergado sa pripravuje na karanténu

Mergado 12. 3. 2020 zdvíha kotvy a presúva sa do svojich domovov na tzv. home office, aby všetko fungovalo nerušene ďalej.

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.