Prečo je lepšie používať Mergado a nevyvíjať funkcie do svojho e-shopu

Dôvody z pohľadu prevádzkara e-shopu

 

Mergado je lacné

 

Mergado stojí od 10 Eur mesačne. Pri platbe za 6 či 12 mesiacov obdržíte zľavu. Za rok prevádzky je tak možné získať od 100 Eur bez DPH. Spočítajte si, koľko by stáli úpravy e-shopu. Hodinové sadzby vývojárskych firiem sa pohybujú zvyčajne od cca 18 do 55 Eur za hodinu práce. Za peniaze, čo by stáli úpravy e-shopu, získate Mergado na niekoľko rokov a k tomu jeho ďalšie prínosy (viď ďalej).

 

Mergado je lacné

 

A to tiež pri správe. Niektoré e-shopy majú v administrácii políčko „Názov tovaru pre Heureka.sk“. Tu je možné vyplniť ručne názov, ktorý zaručí správne spárovanie do produktovej karty. A teraz si uvedomte, že iné dáta potrebuje Heuréka, iné Pricemania, iné menšie vyhľadávače tovaru... a čo ak ručne naplníte stovky či tisíce položiek a tie bude treba naraz upraviť, napríklad preto, že Heuréka zmení podmienky pre párovacie názvy určitej kategórie tovaru? Koľko síl a peňazí bude stáť upravenie stoviek či tisícok položiek ručne? Mergado má na toto nástroje a veľa úprav je možné urobiť za pár minút.

 

Začať môžete hneď

 

Práca vývojárov na vylepšení e-shopu často zaberie týždne i mesiace. Naproti tomu stačí si v Mergadu založiť užívateľský účet, prvý export a je to. Zaberie to asi 10 minút.

 

Mergado rieši štruktúru i obsah XML

 

Ak sa vrátime k východzej myšlienke "raz si vyladiť XML", vyrieši to síce chýbajúce elementy, opraví niektoré nedostatky, ale nedokáže to postihnúť obsah. To, čo do dát pre inzerciu putuje z importov tovaru či ručného plnenia, je nemenej dôležité a okrem toho sa postupne mení. Je teda potrebné obsah XML sledovať a meniť priebežne a dlhodobo.

 

Mergado pozná funkcie, ktoré e-shop naučíte iba veľmi ťažko

 

Z mnohých vymenujme napríklad: prístup marketingovej agentúre bez zásahu do administrácie e-shopu, audit XML, audit ponuky, nástroje pre výpočet optimálnych ponúk za prekliky, export kampaní do Skliku a ďalšie.

 

Mergado sa ďalej vyvíja

 

Súpis funkcií stále nie je konečný. Plán nových vychytávok a nástrojov je dlhý a tým pána Mergada neustále pracuje na vylepšovaní.

 

Získate informácie

 

Súčasťou využívania Mergada je e-mailový newsletter, ktorý informuje o novinkách v obore, problémoch a tipoch, ako tieto problémy riešiť. Užívateľská podpora pomáha s riešením základných výziev a odpovedá na otázky.

 

Dôvody z pohľadu marketéra

 

Mergado zjednodušuje prácu s veľkými objemami dát.

 

Už som to zmienil vyššie. Napriek tomu je to kľúčové. Mergado podporuje regulárne výrazy, má funkcie „nájsť a nahradiť“, „hromadné premenovanie kategorií“, vlastné premenné, jednoducho je stavané na prácu s veľkými objemami dát. Tým prácu zrýchli a zefektívni.

 

Zmena nastavenia je rýchla a lacná

 

Pokiaľ jeden deň nastavíte napr. ponuky za prekliky a druhý deň si to rozmyslíte, úprava zaberie iba pár kliknutí. Predstavte si, že by ste toto zadávali k realizácii vývojárom. Koľko by to asi trvalo?

 

Spracovanie štatistických dát

 

Mergado môže okrem dát o ponuke tovaru e-shopu spracovávať tiež štatistické dáta z Heuréky či dáta o nákladoch e-shopu. Na ich základe fungujú pokročilé algoritmy, ktoré umožňujú napr. optimalizovať náklady na inzerciu.

 

Mergado nie sú len tovarové vyhľadávače

 

Aktuálne Mergado dokáže spracovať XML pre všetky podstatné vyhľadávače tovaru v ČR a SR, konvertuje dáta pre Google Nákupy, podporuje dva nemecké vyhľadávače tovaru. Ďalej podporuje RTB platformu AdForm a PPC reklamný systém Sklik. A to všetko v základnej cene. Užívateľ platí iba za celkový počet výstupných položiek v Mergadu. Bez zvláštnych príplatkov.

 

To sú hlavné dôvody, prečo sa domnievam, že je Mergado lacnejší, než upravovať e-shop a v konečnom dôsledku zákazníkom prinesie pri správnom nastavení viac.

 

Aký je Váš názor?

Pridať nový komentár