Na spätnú väzbu od nakupujúcich sme zvyknutí práve z Heureky, vzhľadom k tomu, že certifikát Overené zákazníkmi otvára dvere k mnohým užitočným funkciám. Najnovšie môžete informácie z dotazníka pre Heureku využiť zároveň aj pre inzerciu na Googli. Čo pre to musíte urobiť a na čo vám to môže pomôcť?

Ako to funguje?
Jedna až päť hviezdičiek (alebo 0 — 100%) funguje celosvetovo ako spoľahlivý ukazovateľ kvality tovaru alebo služieb a môže hrať značnú úlohu pri rozhodovaní zákazníka o tom, kde nakúpi. Hviezdičkové alebo percentuálne hodnotenie sa môže stať rozhodujúcim kritériom — vizuálne upúta pozornosť a podčiarkne dôveryhodnosť obchodu.
Hodnotenia jednotlivých produktov alebo služieb si Google berie z niekoľkých rôznych zdrojov:
- služba Dobré obchody Google,
 - Zákaznícke recenzie Google,
 - Stella Service,
 - prieskumy Google zamerané na nakupovanie,
 - spotrebiteľské prieskumy Google,
 - recenzia z najrôznejších porovnávacích či recenzných serverov, medzi ktoré patrí práve Heureka.
 
Hodnotenie z Heureky je tak jedným zo zdrojov hodnotenia podobne ako Zákaznícke recenzie na Google Nákupoch, nie však výhradným. Dáta, ktoré obsahujú len informácie o recenziách, si servery odovzdávajú zakódovaným XML súborom.
Aby sa hodnotenia zákazníkov z Heuréky dostali na Google, je nutné mať certifikát Overené zákazníkmi a za posledný rok nazbierať aspoň 150 hodnotení, čo môže byť problém napríklad pre malé e‑shopy, ktoré toľko recenzií nezískajú. 
Nastavenie inzercie
Hodnotenie predajcov v programe AdWords funguje ako automatické rozšírenie v reklame vo vyhľadávaní a je zadarmo. Ak nechcete zákaznícke recenzie na Googli zobrazovať, môžete túto funkciu v nastavení vypnúť.
Kompletné podmienky nastavenia aj ďalšie informácie o hodnotení jednotlivých produktov vo vyhľadávaní nájdete tomto odkaze.
Zaviesť alebo nezaviesť?
Vedľa novozavedených Zákazníckych recenzií na Google Nákupoch ide o ďalší nástroj, ktorý ukazuje na kvalitu vašich služieb a môže tak slúžiť ako pomocník zákazníkom. Trochu nás zaráža prepojenie týchto služieb v okamihu, keď Google Nákupy štartujú vlastný hodnotiaci nástroj, e‑shopom ale môže uľahčiť dilemu, či sa do neho zapojiť a riskovať zasielanie viac dotazníkov naraz, alebo využiť len recenzie z Heureky.