Správna doba na odoslanie dotazníku Overené zákazníkmi?

Predstavme si situáciu, kedy si zákazník objedná tovar s dodacou lehotou dlhšou než 14 dní - a to napr. v sortimente nábytku nie je nič neobvyklé. Tovar zaplatí a po desiatich dňoch mu príde dotazník k hodnoteniu - ten v tú chvíľu nemá žiadny význam, pretože budúci majiteľ objednaného tovaru vami poskytované služby ešte nevyhodnotí. Dotazník zapadne v pošte a predajca prichádza o cennú spätnú väzbu, v horšom prípade taká situácia prinesie negatívne hodnotenia zákazníkov.
 

Čo sa s tým dá robiť ďalej?

 
V spolupráci s Heurekou ale môžete jednoducho nastaviť dlhšiu dobu od objednania tovaru do odoslania dotazníku tak, aby odpovedala vašim potrebám. Ako na to?
1) Dostupnosť tovaru je nutné uvádzať v elemetne Delivery_Date v dňoch
2) Pri každom produkte je nutné uvádzať ITEM_ID
3) Službu Overené zákazníkmi je potrebné mať na plno zavedenú, tzn. že v aplikačnom skripte budete volať tiež ITEM_ID zakúpeného produktu pomocou parametru itemId[](informácie predané v parametre itemId[] musia byť totožné s ITEM_ID v XML súbore). Návod na presnú implementáciu skriptu Overené zákazníkmi nájdete v nápovede Heureky.
4) V okamžiku, kedy máte všetko vyššie uvedené nastavené v poriadku, kontaktujte podporu Heureky (alzbeta.archalousova@heureka.sk), ktorá manuálne nastaví neskorčie odosielanie dotazníku.
 

Ako funguje odložené nastavenie odosielania?

 
V prípade, že je produkt dostupný do 5 dní (DELIVERY_DATE 0 až 5), Heureka odošle dotazník spokojnosti štadartne 10 dní od vytvorenia objednávky. Pokiaľ bude dostupnosť produktu vyššia (DELIVERY_DATE 6 až 60), pričíta vždy k uvedenej dostupnosti 5 dní a potom dotazník odošle.
 
Príklad:
5 - dotazník odošleme 10 dní od vytvorenia objednávky
10 - dotazník odošleme 15. deň od vytvorenia objednávky
33 - dotazník odošleme 38. deň od objednania
V prípade, že vami dodávaný produkt dorazí medzi 15. a 20. dňom od doručenia, oplatí sa zvoliť ako hodnotu DELIVERY_DATE 20, aby bol priestor pre rezervu a vy ste si mohli byť skutočne istý, že vaši zákazníci budú mať čo hodnotiť.
 
 

Pridať nový komentár