Facebook

Čo je Facebook

Od svojho vzniku v roku 2004 sa stal Facebook na niekoľko rokov najobľúbenejšie sociálnou sieťou na svete. Okrem toho je však veľmi silným nástrojom pre marketingovú komunikáciu. Tento kanál umožňuje reklamu prostredníctvom sponzorovaných príspevkov, PPC ale aj inzerciu tovaru e-shopov pomocou XML feedu. Sila Facebooku ako reklamného kanálu vzrástla akvizíciou Instagramu a prepojením ich marketingových možností.

Ako vám s inzerciou na Facebooku pomôže Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, pomocou ktorého dokážete hromadne a automatizovane nastavovať inzerciu pre množstvo veľkých porovnávačov tovaru.

  • Mergado ponúka kompletnú podporu formátu Facebook.  
  •        

    Ponúkame Audit feedu.

  • Používate či chcete využívať pre inzerciu na Facebooku niektorú z e-shopových platforiem? Prepojte ich pohodlne s Mergadom pomocou Mergado Packu.

  • Obrázky, ktoré sú na Facebooku kľúčové, hromadne upravíte v appke Feed Image Editor.

 

 

Ako inzerovať na Facebooku?

Akýkoľvek obchodník.

Zdrojom dát sú tradičné importy XML.

Súbory musia byť uložené na URL adrese.

Odborné články o inzercii na Facebooku:

Čo sa najviac rieši v balkánskej e-commerce? Získajte prehľad s interným prieskumom Mergada

Expandujete s e-shopom na Balkán? Urobte si prehľad o tom, čo je pre užívateľov miestnych online trhov dôležité. Pomôže vám s tým prieskum najdiskutovanejších tém facebookových skupín, ktorý sme robili od mája 2020 do januára 2021.

18.03.2021
Upravte Google a Facebook formáty podľa ich aktuálnej špecifikácie

Google a Facebook pridali do svojich špecifikácií v minulých mesiacoch nové elementy bez akejkoľvek notifikácie. V Mergade to viedlo k tomu, že sa tieto elementy pri projektoch, ktoré mali na vstupe Google alebo Facebook formát, automaticky neskrývali.

26.08.2020
Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzercie

Desiate Ecommerce tipy sú tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzercie. Zaujíma vás, aké sú základné PPC systémy, ktoré sa nastavujú na slovenskom a českom trhu a ich typy kampaní? Chcete sa naučiť pracovať s Sklikom, Google Ads, alebo Facebookom? Prvé kroky vám uľahčí toto video.

07.12.2018
Výpočtové pravidlo s textovými dátami, alebo pozor na počítanie s textom

Na našom supporte vám denne pomáhame s obsluhou Mergada a jeho nástrojov. Stretávame sa tak so zaujímavými prípadmi, ktorých riešenie býva výzvou aj pre nás. Dnes sa budeme venovať problematike nastavovaných výpočtových pravidiel.

28.02.2018
Videorozhovor: Lukáš Dadej z Marketing Heroes o facebook marketingu

Na MergadoFeste sme v našom Mergado štúdiu vyspovedali Lukáša Dadeja z Marketng Heroes, ktorý o sebe hovorí, že je marketingový hrdina. Jeho pole pôsobenia je Facebook a reklama na ňom. S Lukášom sme sa porozprávali o tom, prečo si myslí, že je Facebook najsilnejší marketingový nástroj i o tom, kedy začal s prípravou na vianočnú sezónu. 

30.10.2017

Čas prázdnin a dovoleniek je pre niekoho možno uhorkovou sezónou, sú ale odvetvia, ktoré z nej dokážu vyťažiť. A čo ešte len keď svojich zákazníkov zaujmete originálnymi letnými obrázkami!

15.06.2017

V predchádzajúcom článku sme vám predstavili novú aplikáciu Feed Image Editor, ktorá vám pomôže hromadne vylepšiť obrázky, ktoré zasielate v XML feede do Facebooku. Dnes by som vám rád ukázal konkrétne príklady použitia tejto aplikácie.

02.06.2016

Kto bol na školení Mergada vie, že občas hovoríme o optimalizácii obrázkov v produktových reklamných kampaniach e-shopov. Doteraz sme však nemali nástroj, ktorý by sme vám mohli ponúknuť pre tento typ tuningu inzercie. To je však minulosťou. Chalani z Reglenda totiž pre vás vytvorili novú aplikáciu Feed Image Editor. Prečítajte si o nej viac!

01.06.2016

Minulý týždeň sme si predstavili novú aplikáciu v Mergade, ktorou je Logbook. Dnes si predstavíme ďalšie vychytávky, ktoré sme si pre vás pripravili.

11.04.2016

V minulej časti som spomenul, že sa budeme venovať Facebook pixelu, dynamickému remarketingu a správe kampaní v Power Editore. Keďže všetko dohromady dáva slušnú porciu informácií, rozhodol som sa dané témy rozdeliť na dva články. Táto časť bude o prvých dvoch zmienených témach a štvrtá bude o správe kampaní v Power Editore.

02.03.2016