5 obrazových vylepšení vašej inzercie pred Vianocami

Pamätáte na minuloročné Vianoce? O koľko sa zvýšili vaše tržby? Podľa štatistík boli minulý december o 500 % vyššie. A to je už číslo, pre ktoré sa oplatí uvažovať o vylepšení inzercie tak, aby ste si z pomysleného koláča odkusli čo najviac. Poďte sa vrhnúť na obrázky a získajte vďaka nim viac!

Podľa čoho si vaši zákazníci vášho tovaru všimnú? Napríklad na Facebooku? Asi to nebude ani názov, ani produktové číslo. Bude to obrázok – produktové obrázky sú práve tým, čo vidia zákazníci ako prvé a podľa čoho sa rozhodnú, či váš obchod navštívia. Na tohtoročnom Shopcampe sa účastníci spolu s Jirkou Guňkou počas workshopu venovali tomu, aké úpravy a prečo je ich dobré s obrázkami vykonať. Poďme sa na to pozrieť aj teraz.

Asi jasné, že?

Výbery v Mergade – od tých je potrebné začať. Vytvorte si výber produktov skladom, výber produktov s rovnakým darčekom alebo výber produktov, ktoré sú vo feede menej než mesiac a považujeme ich za novinky (ako na to píšeme tu).

Čo chcete zákazníkom povedať? Čo má obrázok komunikovať?

  1.  vlastnosti produktu?
  2. dostupnosť?
  3. cenu?
  4. bonusy, darčeky?
  5. názov/logo e-shopu?
  6. obdobie (limitovaná vianočná edícia)?

Komu chcete obrázok – a tým aj tovar – ponúknuť? Pri vytváraní reklamy vo Facebooku si môžete vytvárať vlastné publiká, ktorým potom pošlete konkrétnu reklamu so špeciálnym obrázkom alebo textom.

Pre fajnšmekrov odporúčame prepojenie Feed Image Editoru s aplikáciou Data Owl, ktorá pomáha získavať ďalšie dáta zo Sortiment reportu a Google Analytics, sama dopĺňa info o dátume alebo počasí a umožní vám tak nastaviť reklamu napríklad podľa vonkajšej teploty (a kedy začnú ľudia kupovať pneumatiky a teplejšie oblečenie? Keď začne mrznúť a padať sneh).

Takže čo teraz? Teraz bežte rovno svoju inzerciu vylepšiť! Pripomíname, že Feed Image Editor je na prvých 10 dní zadarmo.

Chýba vám inšpirácia? Preklikajte celú prezentáciu, je jej tam mnoho!

 

 

Pridať nový komentár