Ako vypísať nespárované produkty na Heureke pomocou aplikácií

Jednou z častých vecí, ktoré e-shopy riešia na vyhľadávačoch tovaru je párovanie do správnych kategórií. Čím lepšie napárované produkty, tým sa lepšie zobrazujú a vedú k lepšej predajnosti. Naopak nespárované produkty na Heureke zapríčinia výrazne nižšie tržby, ako by ste čakali a pred Vianocami to môže byť naozaj problém. V Mergade však pomocou aplikácií viete kontrolovať, ktoré produkty naparované nie sú a ďalej s nimi pracovať.

Výpis nespárovaných produktov v Heureka Watchdog

Jednou z najpoužívanejších aplikácií v Mergade je Heureka Watchdog. Vďaka nej sa môžete pozrieť do hĺbky inzercie na Heureke. Napríklad vypíše zoznam nekvalitných názvov kategórií a umožní ich úpravu na kategórie podľa Heureky. Jej veľkou výhodou je, že vo svojom prehľade vypíše nespárované produkty a ponúkne nástroj na spárovanie. Aplikáciu si zapnete v našom app store tu

Heureka Watchdog

Watchdog je strážny pes. A Heureka Watchdog Vám umožní nahliadnúť do hĺbky inzercie na Heureke ako nikto iný. K tomu naviac ponúkne nástroje, ako vybrané problémy pomocou pár kliknutí vyriešiť.

Bidding Fox vám pomôže nie len pri biddingu

Náš biddingový nástroj Bidding Fox neustále prechádza rôznymi vylepšeniami. Okrem toho, že si v ňom nastavíte rôzne biddovacie kampane, taktiež v ňom vidíte prehľadne analytiku a grafy, ktoré vám pomôžu pri vašej práci. V záložke Diagnostika sa využíva špeciálny element, ktorý do Mergada pridala aplikácia: BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED, teda kde sa párovanie nepodarilo. Tu rovno kliknete na tlačítko Výber v Mergade a vypíšu sa vám všetky nespárované produkty. Zároveň na stránke Produkty vypíšete nespárované produkty BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED = 1. Vďaka tomuto elementu vidíte produkty, ktoré nie sú spárované a nedá sa na ne biddovať. Potrebné je hľadať na výstupe Mergada. Aplikáciu si zapnete tu.

Bidding Fox

Chcete byť na Heureke viditeľný a pritom mať rozpočet pod kontrolou? Využite služieb biddingového automatu. 3x denne prepočítava cenu CPC a drží pozíciu vášho tovaru tak, ako ste nastavili.

Múdra sova postráži nespárované produkty

Aplikácia Data Owl vie ako využiť štatistické dáta z porovnávačov cien na vytvorenie nových elementov, vďaka ktorým zlepšíte nastavenie vašej inzercie. Po tom ako Heureka spáruje produkt, priradí mu svoju url adresu. To sa v aplikácii Data Owl odrazí v elemente H_HEUREKA_URL_1. Vďaka nemu vidíte, či je produkt spárovaný alebo nie. Vo formulári je potrebné prepnúť na možnosť, aby sa hľadalo na výstupe Mergada. Vytvoríte výber, kde je element H_HEUREKA_URL_1 prázdny a tak získate nespárované produkty s ktorými je možné ďalej pracovať.

Po tom ako Heureka pridelí produktu url adresu, v Data Owl bude produktu pridelený tento element a ostáva mu pridelený aj potom, ak produkt Heureka z nejakého dôvodu odparuje. To môže nastať napríklad v prípade, kedy Heureka mení kategórie, alebo sú vytvorené duplicitné karty, či vy zmeníte niečo v URL adrese produktu. Preto je dobré pre kontrolu raz za čas skontrolovať administráciu v Heureke. Vy však vďaka tomu viete, do akej kategórie a karty produkt patrí a podľa toho urobiť opravy. Aplikáciu nájdete tu.

 

Data Owl

Múdra sova z Data Owl vie, ako využiť štatistické dáta z cenových porovnávačov k vytvoreniu nových elementov, skrz ktoré zlepšíte nastavenie svojej inzercie. Na základe informácií o počte preklikov, konverzií, priemernej cene alebo postavení tovaru vo vyhľadávaní potom budete môcť cez výbery v Mergade ladiť svoju inzerciu. 

Mergado Tip

Pokiaľ ste ešte v Mergade nespárovali produkty pre Heureku, určite Vám pomôže náš našepkávač pri hromadných úpravách vybraných produktov. Okrem toho vám však môže pomôcť správne vyplnený PRODUCTNAME, o ktorom píšeme tu, či kód EAN o ktorom píšeme tu

Pridať nový komentár