Watchdog je strážny pes. A Heureka Watchdog Vám umožní nahliadnúť do hĺbky inzercie na Heureke ako nikto iný. K tomu naviac ponúkne nástroje, ako vybrané problémy pomocou pár kliknutí vyriešiť.
Jednou z častých vecí, ktoré e-shopy riešia na vyhľadávačoch tovaru je párovanie do správnych kategórií. Čím lepšie napárované produkty, tým sa lepšie zobrazujú a vedú k lepšej predajnosti. Naopak nespárované produkty na Heureke zapríčinia výrazne nižšie tržby, ako by ste čakali a pred Vianocami to môže byť naozaj problém. V Mergade však pomocou aplikácií viete kontrolovať, ktoré produkty naparované nie sú a ďalej s nimi pracovať.
Výpis nespárovaných produktov v Heureka Watchdog
Jednou z najpoužívanejších aplikácií v Mergade je Heureka Watchdog. Vďaka nej sa môžete pozrieť do hĺbky inzercie na Heureke. Napríklad vypíše zoznam nekvalitných názvov kategórií a umožní ich úpravu na kategórie podľa Heureky. Jej veľkou výhodou je, že vo svojom prehľade vypíše nespárované produkty a ponúkne nástroj na spárovanie. Aplikáciu si zapnete v našom app store tu.

Bidding Fox vám pomôže nie len pri biddingu
Náš biddingový nástroj Bidding Fox neustále prechádza rôznymi vylepšeniami. Okrem toho, že si v ňom nastavíte rôzne biddovacie kampane, taktiež v ňom vidíte prehľadne analytiku a grafy, ktoré vám pomôžu pri vašej práci. V záložke Diagnostika sa využíva špeciálny element, ktorý do Mergada pridala aplikácia: BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED, teda kde sa párovanie nepodarilo. Tu rovno kliknete na tlačítko Výber v Mergade a vypíšu sa vám všetky nespárované produkty. Zároveň na stránke Produkty vypíšete nespárované produkty BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED = 1. Vďaka tomuto elementu vidíte produkty, ktoré nie sú spárované a nedá sa na ne biddovať. Potrebné je hľadať na výstupe Mergada. Aplikáciu si zapnete tu.


Bidding Fox
Chcete byť na Heureke viditeľný a pritom mať rozpočet pod kontrolou? Využite služieb biddingového automatu. 3x denne prepočítava cenu CPC a drží pozíciu vášho tovaru tak, ako ste nastavili.
Múdra sova postráži nespárované produkty
Aplikácia Data Owl vie ako využiť štatistické dáta z porovnávačov cien na vytvorenie nových elementov, vďaka ktorým zlepšíte nastavenie vašej inzercie. Po tom ako Heureka spáruje produkt, priradí mu svoju url adresu. To sa v aplikácii Data Owl odrazí v elemente H_HEUREKA_URL_1. Vďaka nemu vidíte, či je produkt spárovaný alebo nie. Vo formulári je potrebné prepnúť na možnosť, aby sa hľadalo na výstupe Mergada. Vytvoríte výber, kde je element H_HEUREKA_URL_1 prázdny a tak získate nespárované produkty s ktorými je možné ďalej pracovať.
Po tom ako Heureka pridelí produktu url adresu, v Data Owl bude produktu pridelený tento element a ostáva mu pridelený aj potom, ak produkt Heureka z nejakého dôvodu odparuje. To môže nastať napríklad v prípade, kedy Heureka mení kategórie, alebo sú vytvorené duplicitné karty, či vy zmeníte niečo v URL adrese produktu. Preto je dobré pre kontrolu raz za čas skontrolovať administráciu v Heureke. Vy však vďaka tomu viete, do akej kategórie a karty produkt patrí a podľa toho urobiť opravy. Aplikáciu nájdete tu.

Data Owl
Múdra sova z Data Owl vie, ako využiť štatistické dáta z cenových porovnávačov k vytvoreniu nových elementov, skrz ktoré zlepšíte nastavenie svojej inzercie. Na základe informácií o počte preklikov, konverzií, priemernej cene alebo postavení tovaru vo vyhľadávaní potom budete môcť cez výbery v Mergade ladiť svoju inzerciu.
Pridať nový komentár