Zaostrite na toho správneho zákazníka s novým Biano pixelom

Špecializovaný porovnávač Biano prichádza s novou službou Biano pixel. Umožní obchodom prispôsobiť zobrazovanie produktov na základe preferencií zákazníka a mnohé ďalšie výhody. Pozrite sa, ako ho získate aj pre svoj e-shop.

 

Nasmerujte kupujúcich k vašej značke

Biano pixel prináša riešenie, ktoré zjednoduší výber produktov pre samotného zákazníka. Vychádza zo sledovania nakupujúcich, ich obľúbených značiek, obchodov či cien nábytku a doplnkov. Cieľom je najmä spotrebiteľ, ktorý už na danom e-shope nakúpil alebo nákup nedokončil. Pixel tak pomáha osloviť potenciálneho zákazníka a zväčšuje pravdepodobnosť nákupu.

 

Výhody Biano pixelu:

  • pomáha zvýšiť tržby a konverzie e-shopu
  • zviditeľňuje obchod na porovnávači Biano.sk
  • minimalizuje náklad na objednávku (PNO)
  • cieli na zákazníka podľa preferencií 
  • nezobrazuje produkty, ktoré majú vysokú návštevnosť, avšak málo konverzií
  • zameriava sa aj na nových zákazníkov, ktorí majú podobný výber ako tí, ktorí už u nás nakúpili
Zdroj: https://www.biano.sk/o-biane/biano-pixel

Aký je princíp Biano pixelu?

1. Zákazník si produkt prezeral a prípadne uložil do obľúbených na e-shope, ktorý má aktivovaný Biano pixel.

2. Poradie výrobkov na stránke Biano.sk sa následne prispôsobí parametrom jeho prehliadaných či nakupovaných produktov.

3. Sortiment sa personalizuje a tým sa zvyšuje celkový výkon inzercie e-shopu.

 

Ľahká implementácia pre každý e-shop

Biano pixel sa implementuje do každého e-shopu a celá služba je zadarmo. Prvým krokom je získanie unikátneho kódu, tzv. Merchant ID. Na jeho získanie vám stačí zaslať požiadavku na shop@biano.sk, kde vám ho podpora Biana vygeneruje. Kód môžete implementovať do vášho Google Tag Managera alebo postupovať podľa návodu pre programátorov.

 

Inzerujete na Biane? Používaním remarketingového nástroje Biana Pixel zvýšite šancu uspieť u cieľových zákazníkov vášho e-shopu. A nezabudnite - v tejto oblasti obzvlášť predávajú kvalitné produktové obrázky. Venujte pozornosť ich stavu a naučte sa ich prehľadne nastavovať pomocou Feed Image Editoru. Ak 7. apríla návštívite webinár Online MergadoFestu, Marek Daňko vám ukáže mnoho tipov, ako na bezchybný obrazový feed.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Nastavte si GLAMI piXel v module Mergado Pack

Mergado Marketing Pack je modul, ktorý vie prepojiť Mergado s často používanými e-shopovými platofrmami. Po novom medzi funkciami modulu pribudla možnosť nastavenia GLAMI piXelu a to pre všetky tri podporované platformy – PrestaShop, Magento a WooCommerce.

23.10.2018
Dostaňte vašu obrazovú reklamu do kondície so sprievodcom Feed Image Editora

Poučka, že obrázok vydá za tisíc slov, sa v e-commerce opakuje snáď každý deň. U image marketingu platí, že aby obrázky zákazníkov zaujali, musia byť v perfektnom stave po obsahovej aj po technickej stránke. Aplikácia Feed Image Editor preto pripravila sprievodcu, ktorý vám prakticky ukáže, čo všetko si v image feedu potrebujete ustrážiť, aby vaše kampane prinášali požadovaný efekt.

 

24.03.2020
Segmentujte feed účinne a zarábajte na e-shope ešte viac

Správna segmentácia produktových dát vám zlepší inzerciu na porovnávačoch tovaru. Odhaľte s nami, ktorý typ sortimentu je pre vás ziskový a na aké časti je dobré feed rozdeliť. Spísali sme pre vás návod, ako si segmentáciu v Mergade nastavíte i s využitím vylepšených makier.

26.03.2020

Pridať nový komentár