Zaostrite na toho správneho zákazníka s novým Biano pixelom

Článok bol publikovaný 01. 04. 2020
| 2 minúty čítania

Špecializovaný porovnávač Biano prichádza s novou službou Biano pixel. Umožní obchodom prispôsobiť zobrazovanie produktov na základe preferencií zákazníka a mnohé ďalšie výhody. Pozrite sa, ako ho získate aj pre svoj e‑shop.

Nasmerujte kupujúcich k vašej značke

Biano pixel prináša riešenie, ktoré zjednoduší výber produktov pre samotného zákazníka. Vychádza zo sledovania nakupujúcich, ich obľúbených značiek, obchodov či cien nábytku a doplnkov. Cieľom je najmä spotrebiteľ, ktorý už na danom e‑shope nakúpil alebo nákup nedokončil. Pixel tak pomáha osloviť potenciálneho zákazníkazväčšuje pravdepodobnosť nákupu.

Výhody Biano pixelu:

  • pomáha zvýšiť tržby a konverzie e‑shopu
  • zviditeľňuje obchod na porovnávači Biano.sk
  • minimalizuje náklad na objednávku (PNO)
  • cieli na zákazníka podľa preferencií 
  • nezobrazuje produkty, ktoré majú vysokú návštevnosť, avšak málo konverzií
  • zameriava sa aj na nových zákazníkov, ktorí majú podobný výber ako tí, ktorí už u nás nakúpili

Aký je princíp Biano pixelu?

1. Zákazník si produkt prezeral a prípadne uložil do obľúbených na e‑shope, ktorý má aktivovaný Biano pixel.

2. Poradie výrobkov na stránke Biano.sk sa následne prispôsobí parametrom jeho prehliadaných či nakupovaných produktov.

3. Sortiment sa personalizuje a tým sa zvyšuje celkový výkon inzercie e‑shopu.

Ľahká implementácia pre každý e‑shop

Biano pixel sa implementuje do každého e‑shopu a celá služba je zadarmo. Prvým krokom je získanie unikátneho kódu, tzv. Merchant ID. Na jeho získanie vám stačí zaslať požiadavku na shop@biano.sk, kde vám ho podpora Biana vygeneruje. Kód môžete implementovať do vášho Google Tag Managera alebo postupovať podľa návodu pre programátorov.

Inzerujete na Biane? Používaním remarketingového nástroje Biana Pixel zvýšite šancu uspieť u cieľových zákazníkov vášho e‑shopu. A nezabudnite — v tejto oblasti obzvlášť predávajú kvalitné produktové obrázky. Venujte pozornosť ich stavu a naučte sa ich prehľadne nastavovať pomocou Feed Image Editoru. Ak 7. apríla návštívite webinár Online MergadoFestu, Marek Daňko vám ukáže mnoho tipov, ako na bezchybný obrazový feed.

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Petra Marková / 01. 04. 2020

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.

Komentáre

Vida, tedy další analytika ze strany oborového vyhledávače zboží. Následující např. GLAMI pixel. Případně starší měření konverzí Zboží.cz a nebo (ještě starší) Heureka Ověřeno zákazníky. Tedy další data o e‑shopech uložená u třetí strany…

Petr Parimucha (admin) / 02. 04. 2020 - 08:29

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.