Na čo by si mali dať e‑shopy pozor z pohľadu copywritera?

Petra Marková
14. 9. 2021
1 minúta čítania
Na čo by si mali dať e-shopy pozor z pohľadu copywritera?

Čo je dôležité pre e‑shopy z hľadiska obsahu? Ako majú vyriešiť texty pre popisky a kategórie produktov? A na aké ďalšie typy textov by ste sa mali zamerať? Na ShopCampu 21 sme tieto a ďalšie témy prebrali s Janem Novákem, copywriterom z Obsahovej agentury.

Čo je dôležité pre e‑shopy z hľadiska obsahu? Ako majú vyriešiť texty pre popisky a kategórie produktov? A na aké ďalšie typy textov by ste sa mali zamerať? Na ShopCampu 21 sme tieto a ďalšie témy prebrali s Janem Novákem, copywriterom z Obsahovej agentury.

Vo videu sa dozviete:

00:17 Je naozaj najdôležitejšie vytvoriť pre web nápadité texty, ktoré zaujmú?

01:12 A čo popis pri variantách tovaru? Má byť pri každej z nich rôzny či rovnaký?

01:54 Na čo by sa mali e‑shopy pri písaní popisov najviac zamerať?

03:05 Čomu by mali e‑shopy pri tvorbe obsahu skutočne venovať pozornosť?

03:46 Aký je Honzov tip na efektívne SEO pre e‑shopy?

04:39 Ako pracovať s textami pre produktové kategórie?

05:25 Aký jazyk zvoliť pre texty na web e‑shopu?

06:17 Sú ešte nejaké ďalšie typy textov, ktorým by e‑shopari mali venovať pozornosť?

07:58 Aká je ideálna dĺžka článku na blog?

09:02 Má zmysel písať články, v ktorých odporúčame vhodné vianočné darčeky?

10:25 Existujú nejaké ďalšie tipy textov, ktoré by si mali e‑shopy ošetriť?

11:27 Aké sú Honzove tipy pre čo najúspešnejšie vianočné kampane?

Mohlo by vás zaujímať:

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.