O blížiacich sa GLAMI DAYS sme písali nedávno. GLAMI okrem nich prináša niekoľko ďalších vylepšení, ktoré vašim zákazníkom uľahčia nakupovanie.

O blížiacich sa GLAMI DAYS sme písali nedávno. GLAMI okrem nich prináša niekoľko ďalších vylepšení, ktoré vašim zákazníkom uľahčia nakupovanie.

Každý klik rozhoduje

Začneme tým najzaujímavejším. GLAMI zavádza nový element URL_SIZE, ktorý umožňuje uvádzať URL adresu danej veľkosti produktu. Používaním URL_SIZE získavate možnosť predvybrať rovnakú veľkosť produktu na vašom e‑shope, akú si zákazník vybral na webe GLAMI. Zákazník vtedy po prechode do vášho e‑shopu nemusí preklikávať medzi jednotlivými veľkosťami. To mu ušetrí niekoľko klikov naviac a vy ho tak ľahšie priblížite k dokončeniu jeho objednávky.

Poďme si teraz ukázať, ako si element URL_SIZE v Mergade pridať a naplniť pravidlom:

  1. V administrácii Mergada si najskôr vytvoríte nový element URL_SIZE.
  2. Potom vám odporúčame pridať si nový výber na stránke Produkty, kde je element URL_SIZE prázdny.
  3. Vytvorte si nové pravidlo typu „Prepísať“, ktorým naplníte hodnotu do elementu URL_SIZE a aplikujete ho na výber z bodu 2. alebo prípadne na všetky produkty, pokiaľ ste si výber v rámci bodu nevytvárali.

Hodnota v elemente URL_SIZE bude pre každý e‑shop trochu iná, podľa štruktúry URL adries jednotlivých veľkostí práve na vašom e‑shope. Najskôr využijete element URL a zaň pridáte ďalšie znaky, text alebo identifikátor ITEM_ID z konkrétnej veľkosti. Hodnota pre prepisovacie pravidlo bude vyzerať napríklad takto:

%URL%#%ITEM_ID%

Ak budete chcieť s nastavením konkrétnej hodnoty pre element URL_SIZE pre váš e‑shop poradiť, neváhajte nás kontaktovať na našej technickej podpore.

Vylepšené zľavové kódy

Ďalším dôležitým krokom vpred je zjednodušené používanie zľavových kódov. Rozšírené možnosti zľavových kódov najviac uľahčujú zobrazovanie cien. Vaši zákazníci tak na vašom e‑shope rovno uvidia ceny, v ktorých je už premietnutá hodnota zľavového kupónu z GLAMI. Podľa prieskumu GLAMI tímu môžete zdvihnúť svoje konverzie v priemere až o 30 %. Nastavením aktualizácie cien tovaru sa zľavovým kódom sa venuje táto nápoveda.

Aktualizácia cien za preklik

GLAMI tiež zmenilo ceny za preklik. Ich aktuálny cenník nájdete v administrácii GLAMI v záložke Nastavenie CPC.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.