Feed Image Editor je aplikácia s obrázkami tovaru e-shopu. Umožní Vám do obrázkov dopĺňať predchystané nálepky, farebné rámčeky, pruhy, bodky, či texty. Využiť pritom môžete predchystané grafiky, alebo si do aplikácie nahrať vlastné. Len si to predstavte - vlastné logo, detail produktu, alebo obľúbená reklamná postavička teraz môžu byť ľahko súčasťou vašej inzercie na Facebooku a Instagrame!
Východná Európa bola ochorením COVID-19 zasiahnutá menej ako jej západná časť. Z tohto dôvodu sa mnoho veľkých i malých predajcov zameralo ešte viac na online predaj. Podľa agentúry Arvato dáva mnoho z poľských predajcov väčší dôraz na omnichannel predaj, ktorého veľkou súčasťou sa stala inzercia na sociálnych sieťach.
Straty za obdobie karantény v Poľsku pomohli lokálnym výrobcom
Hlavné zistenia analýzy:
- Pandémia koronavírusu otriasla dodávateľským reťazcom väčšiny priemyselných odvetví a spôsobila obrovské straty. Problémy s dodávkou tovaru od zahraničných výrobcov zdôraznilo niekoľko výhod miestnej produkcie, ktorá je teraz v Poľsku populárnejšia ako kedykoľvek predtým.
- Záujem o tovar akým je móda, potraviny či farmácia sa vo veľkom presunul z kamenných obchodov do online prostredia.
- Omnichannel predaj sa stal stredobodom záujmu mnohých e-shopárov. Aby oslovili čo najviac užívateľov, majitelia internetových obchodov v Poľsku sa čoraz viac zameriavajú na nové metódy inzercie, dopravy i platieb.
Dominuje marketplace
Hoci si marketplace získal svoje miesto v poľskej e-commerce už pred nejakým časom, jeho pozíciu ešte viac posilnila koronavírusová kríza.
- Najobľúbenejším marketplacom zostáva Allegro.
- Svoju obľubu v Poľsku zvyšuje Amazon.
- Ďalšími používanými marketplacmi sú Ceneo a Skąpiec.
Veľa užitočných informácií ohľadom inzercie na Allegre sa dozviete tu:
Inzercii na Ceneo.pl sme pred časom venovali vlastný článok:
Instagram ide v Poľsku do útoku
Facebook a Instagram tento rok na poľskom trhu výrazne vylepšili svoju pozíciu. Najmä predaj na Instagrame je stále populárnejšie. Zvážte inzerciu na tomto markeplaci aj vy.
Dôvody, prečo využívať Instagram marketplace
- 70 % užívateľov navštívi Instagram marketplace pri hľadaní produktov, je preto ideálny pre inzerciu vášho tovaru
- IG stories a IG TV využívajú tzv. Infomercials, ktoré pracujú s priamou odozvou užívateľa
- veľa možností, ako prepojiť inzerciu na marketplace so spoluprácou s influencermi
- svoje produkty môžete zviditeľniť pomocou platenej inzercie
Ako úspešne predávať produkty na Instagrame v Poľsku
Predaj prostredníctvom Instagramu vyžaduje kreativitu, flexibilitu, prispôsobenie obsahu aktuálnym udalostiam a tiež pravidelnosť vo zverejňovaní príspevkov. Vďaka tomu budete v APPC viac vidieť
Ako na to:
- Inšpirujte sa inzerciou ostatných e-shopov s podobným tovarom a zistite, čo sa páči publiku.
- Nekopírujte. Aby bol váš e-shop v záplave obsahu úspešný, musí vyčnievať.
- Vytvorte svojim produktom originálne fotografie.
- Na stories zdieľajte všetko, čím sa odlišujete od ostatných.
- Označujte príspevky ako reklamu.
S Mergadom dokážete spravovať inzerciu pre Facebook aj Instagram
Prepojte svoj e-shop s Mergadom pomocou XML feedu. S našim nástrojom využijete formáty pre reklamné systémy, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete. Dokážete v ňom automatizovane spravovať dátové feedy sami - zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.
Vytváranie a správu obrázkov v inzercii ovládnete s aplikáciou Feed Image Editor.
Využite čo najviac ciest na oslovenie nových zákazníkov v Poľsku. Platí to nielen pre obdobie epidémií, ale všeobecne aj pre Vianoce, ako najdôležitejšiu časť e-commerce sezóny. Chete vedieť, ako zariadiť, aby bola vaša inzercia pred Vianocami čo najúspešnejšia? Prečítajte si tento checklist.
Pridať nový komentár