Instagram v Poľsku začína naplno fungovať ako marketplace. Jeho pozíciu zlepšil koronavírus

Východná Európa bola ochorením COVID-19 zasiahnutá menej ako jej západná časť. Z tohto dôvodu sa mnoho veľkých i malých predajcov zameralo ešte viac na online predaj. Podľa agentúry Arvato dáva mnoho z poľských predajcov väčší dôraz na omnichannel predaj, ktorého veľkou súčasťou sa stala inzercia na sociálnych sieťach.

Straty za obdobie karantény v Poľsku pomohli lokálnym výrobcom

Hlavné zistenia analýzy:

  • Pandémia koronavírusu otriasla dodávateľským reťazcom väčšiny priemyselných odvetví a spôsobila obrovské straty. Problémy s dodávkou tovaru od zahraničných výrobcov zdôraznilo niekoľko výhod miestnej produkcie, ktorá je teraz v Poľsku populárnejšia ako kedykoľvek predtým.
  • Záujem o tovar akým je móda, potraviny či farmácia sa vo veľkom presunul z kamenných obchodov do online prostredia.
  • Omnichannel predaj sa stal stredobodom záujmu mnohých e-shopárov. Aby oslovili čo najviac užívateľov, majitelia internetových obchodov v Poľsku sa čoraz viac zameriavajú na nové metódy inzercie, dopravy i platieb.

Dominuje marketplace

Hoci si marketplace získal svoje miesto v poľskej e-commerce už pred nejakým časom, jeho pozíciu ešte viac posilnila koronavírusová kríza.

  1. Najobľúbenejším marketplacom zostáva Allegro.
  2. Svoju obľubu v Poľsku zvyšuje Amazon.
  3. Ďalšími používanými marketplacmi sú Ceneo a Skąpiec.

Veľa užitočných informácií ohľadom inzercie na Allegre sa dozviete tu:

Predávajte na Allegre. Je to najpoužívanejšia poľská e-commerce platforma

Ak chcete držať krok na poľskej e-commerce, obchodujte na Allegro.pl. Jeho pozícia na miestnom trhu je veľmi silná, čo dokazuje aj fakt, že jeho služby využívajú veľké reťazce ako je napríklad Carrefour. Poďme sa s Allegrom zoznámiť bližšie.

06.08.2020

Inzercii na Ceneo.pl sme pred časom venovali vlastný článok:

Ovládnite poľský online trh pomocou Ceneo.pl

Ak sa v ecommerce svete už chvíľu pohybujete, viete, že vybudovanie e-shopu nestačí. Jedným zo základných krokov je rozšírenie obchodných sietí o cenové porovnávače. Ak predávate v Poľsku, je využitie Ceneo.pl takmer nevyhnuteľnosťou. Pozrime sa, aké má tento najvýznamnejší poľský porovnávač požiadavky.

08.01.2019

Instagram ide v Poľsku do útoku

Facebook a Instagram tento rok na poľskom trhu výrazne vylepšili svoju pozíciu. Najmä predaj na Instagrame je stále populárnejšie. Zvážte inzerciu na tomto markeplaci aj vy.

Dôvody, prečo využívať Instagram marketplace

  • 70 % užívateľov navštívi Instagram marketplace pri hľadaní produktov, je preto ideálny pre inzerciu vášho tovaru
  • IG stories a IG TV využívajú tzv. Infomercials, ktoré pracujú s priamou odozvou užívateľa
  • veľa možností, ako prepojiť inzerciu na marketplace so spoluprácou s influencermi
  • svoje produkty môžete zviditeľniť pomocou platenej inzercie

Ako úspešne predávať produkty na Instagrame v Poľsku

Predaj prostredníctvom Instagramu vyžaduje kreativitu, flexibilitu, prispôsobenie obsahu aktuálnym udalostiam a tiež pravidelnosť vo zverejňovaní príspevkov. Vďaka tomu budete v APPC viac vidieť

Ako na to:

  • Inšpirujte sa inzerciou ostatných e-shopov s podobným tovarom a zistite, čo sa páči publiku.
  • Nekopírujte. Aby bol váš e-shop v záplave obsahu úspešný, musí vyčnievať.
  • Vytvorte svojim produktom originálne fotografie.
  • Na stories zdieľajte všetko, čím sa odlišujete od ostatných.
  • Označujte príspevky ako reklamu.

S Mergadom dokážete spravovať inzerciu pre Facebook aj Instagram

Prepojte svoj e-shop s Mergadom pomocou XML feedu. S našim nástrojom využijete formáty pre reklamné systémy, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete. Dokážete v ňom automatizovane spravovať dátové feedy sami - zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.

Zkuste na 30 dní zdarma

Vytváranie a správu obrázkov v inzercii ovládnete s aplikáciou Feed Image Editor.

Feed Image Editor

Feed Image Editor je aplikácia s obrázkami tovaru e-shopu. Umožní Vám do obrázkov dopĺňať predchystané nálepky, farebné rámčeky, pruhy, bodky, či texty. Využiť pritom môžete predchystané grafiky, alebo si do aplikácie nahrať vlastné. Len si to predstavte - vlastné logo, detail produktu, alebo obľúbená reklamná postavička teraz môžu byť ľahko súčasťou vašej inzercie na Facebooku a Instagrame!

 

Využite čo najviac ciest na oslovenie nových zákazníkov v Poľsku. Platí to nielen pre obdobie epidémií, ale všeobecne aj pre Vianoce, ako najdôležitejšiu časť e-commerce sezóny. Chete vedieť, ako zariadiť, aby bola vaša inzercia pred Vianocami čo najúspešnejšia? Prečítajte si tento checklist.
 

 

Mohlo by vás zaujímať:

Získajte viac zákazníkov v Maďarsku. Pomocou bezkontaktnej dopravy a bezdotykových platieb

Za prvú polovicu roka 2020 vzrástli tržby v maďarskej e-commerce o tretinu oproti vlaňajšku. Situácia ohľadom ochorenia COVID-19 pomohla vzrastu príležitostí v prevádzkovaní internetových obchodov. Ale s počtom nakupujúcich rastú aj počty konkurentov. Premýšľate, ako prilákať viac zákazníkov? Bezkontaktná doprava a platby sú v súčasnosti stávka na istotu.

30.09.2020
Predávajte na Allegre. Je to najpoužívanejšia poľská e-commerce platforma

Ak chcete držať krok na poľskej e-commerce, obchodujte na Allegro.pl. Jeho pozícia na miestnom trhu je veľmi silná, čo dokazuje aj fakt, že jeho služby využívajú veľké reťazce ako je napríklad Carrefour. Poďme sa s Allegrom zoznámiť bližšie.

06.08.2020
Máme najdôležitejšie informácie o poľskej e-commerce v roku 2020

Gemius zverejnil výročnú správu o poľskom elektornickom obchode, ktorá je hlavným zdrojom údajov o fungovaní e-commerce v Poľsku. Zistite, kam sa uberá miestny online trh a prispôsobte e-shop aktuálnym trendom. Máme pre vás stručný prehľad.

29.07.2020

Pridať nový komentár