Nestihli ste prednášky MergadoFestu 22 naživo? Pustite si ich online

Petra Marková
7. 6. 2022
2 minúty čítania

Štvrtý ročník MergadoFestu opäť ponúkol kvalitné prednášky na aktuálnej e‑commerce témy. Prepásli ste niektorú alebo si ju chcete prejsť ešte raz? Pozrite sa na videozáznamy vybraných spíkrov aj spolu s ich prezentáciami.

Štvrtý ročník MergadoFestu opäť ponúkol kvalitné prednášky na aktuálnej e‑commerce témy. Prepásli ste niektorú alebo si ju chcete prejsť ešte raz? Pozrite sa na videozáznamy vybraných spíkrov aj spolu s ich prezentáciami.

MergadoFest 2022 priniesol opäť unikátny mix konferencie a festivalu. Pustite si krátky vlog o tom, ako vyzeral e‑commerce deň pod našou taktovkou.

Prezrite si záznamy prednášok

  • Zistite, ako si správne nastaviť stratégiu v Google Ads kampaniach či ste maličký, alebo veľký e‑shop. Predstavíme si súčasné možnosti kampaní a ako si správne nastaviť Smart shopping, smart, performance ale aj DSA kampane.

  • Řekneme si, jak upravit XML feedy pro affiliate, aby maximalizovaly návštěvnost a tržby z neplaceného vyhledávání. Jak feedy zmenšit, aby weby partnerů zvládly feedy bez problému naimportovat. A jak sjednotit obrázky, aby partnerům nerozbíjely vzhled webů. Na závěr tip na stavění affiliate produktových katalogů, jak bych je stavěl dnes po 7 letech a cca 500 katalogových webech.

  • Představíme vám novinku, na které již dlouho pracujeme. Evoluci nástroje Mergado, která je natolik zásadní, že jsme zvolili i název Mergado 2. Řekneme si, co nás vedlo k tomu, že jsme se rozhodli přepracovat Mergado. Ukážeme vám, co nás v minulosti limitovalo a co naopak bude nového z pohledu možností nastavení. Představíme vám změny z pohledu importu, aplikování pravidel i následného exportu v rámci nové verze systému.

  • Vyhľadávače tovaru, resp. cenové katalógy sú miestom, ktoré pre e‑shop dokážu priniesť veľkú návštevnosť, v lepšom prípade aj vysoké obraty. Sú však aj miestom, kde je možné za krátky čas minúť veľké množstvo peňazí za kredit. Aby ste nemíňali veľké peniaze zbytočne a inzercia bola pre vás výhodná, je nutné nastaviť podrobnú analytiku a následne vyhodnocovať a optimalizovať. Ako na to si povieme na tomto workshope.

  • Ohlédnu se za klíčovými novinkami uplynulého roku a odhalím, kam se chystáme ubírat v roce nadcházejícím. Upozorním na podstatné trendy, hrozby i některé příležitosti, kterým by láskavý posluchač mohl věnovat pozornost.

  • Google Nákupy sú pre e‑shopárov čoraz populárnejším inzerčným kanálom. Aby ste na ňom uspeli aj vy, mali by ste mať produktové obrázky v perfektnom stave. Naučte sa, ako odstrániť najčastejšie chyby, zvýšiť kvalitu rozlíšenia, odstrániť pozadie a vodoznaky ale tiež ako sa odlíšiť od konkurencie. V prostredí aplikácie Feed Image Editor poriešite tieto úpravy hromadne a na jeden klik.

  • Inzerujete/​pracujete na srovnávačích, ale stále není výstup takový, jaký chcete? Ukážeme vám, jaké fičury používáme při práci s analytikou srovnávačů (Zboží.cz a Heureka.cz). Ve druhé části si ukážeme regulární výrazy, které nám pomáhají vyladit chyby do posledních detailů.

Mohlo by vás zaujímať:

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.