Nastavte feed z Merada pre Google Ads DSA pomocou nášho obrázkového sprievodcu

Článok bol publikovaný 15. 03. 2019
| 2 minúty čítania

Uľahčite si nastavenie dynamických reklám vo vyhľadávaní na Google. Máme pre vás návod, ako si všetko jednoducho nastaviť v Google Ads i Mergade. Poďme si ukázať, ako máte postupovať.

Nahrávajte dáta do Google Ads automatizovane

Pomocou Mergada si dokážete nastaviť feed pre automatizované nahrávanie dát priamo do Google Ads. V prvej rade je potrebné, aby ste si vytvorili nový feed, ktorý bude mať na výstupe formát pre Google Ads DSA.

Samotné nastavenie v Ads musíte vykonať na dvakrát

1. Najskôr si musíte uložiť feed z Mergada – stačí kliknúť na odkaz pre zobrazenie výstupnej URL a feed sa stiahne do vášho počítača.

2. Stiahnutý feed si do Google Ads pridáte týmto spôsobom:

3. Akonáhle feed pridáte, v Ads sa vám sprístupní tzv. časový rozvrh, ktorého pomocou budete môcť plánovať intervaly nahrávania dát zo zadanej URL adresy. Týmto spôsobom docielite, že budú dáta z Mergada prúdiť do Google Ads automaticky.

4. Časový rozvrh pre pravidelné nahrávanie feedu z Mergada vytvoríte následovne:

A to je všetko. Úspešným prevedením tohto nastavenia zautomatizujete výmenu dát medzi Mergadom a Google Ads a získate tak čas na ďalšiu prácu. Nevykonávajte jednotlivé úkony v inzercii tovaru ručne – používajte Mergado. Že ešte neviete, čo dokáže? Prihláste sa na naše bezplatné školenie a odštartujte éru automatizovanej správy vašich dátových feedov.

Autor / Lukáš Horák / 15. 03. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.