Nekonferencia: Radek Hudák zo Shoptet

Lukáš Horák
1. 8. 2018
1 minúta čítania
Nekonferencia: Radek Hudák zo Shoptet

Ďalší spíker, ktorý prijal pozvánku na NEkonferenciu, bol Radek Hudák — CMO spoločnosti Shoptet. V rozhovore sme sa dozvedeli množstvo zaujímavých noviniek. Prebrali sme výhody a podmienky certifikácie, ktorú Shoptet nedávno spustil. Povedali sme si tiež ako Shoptet využiť pre zahraničnú expanziu a prečo by e‑shopy mali sledovať trendy.

Ďalší spíker, ktorý prijal pozvánku na NEkonferenciu, bol Radek Hudák — CMO spoločnosti Shoptet. V rozhovore sme sa dozvedeli množstvo zaujímavých noviniek. Prebrali sme výhody a podmienky certifikácie, ktorú Shoptet nedávno spustil. Povedali sme si tiež ako Shoptet využiť pre zahraničnú expanziu a prečo by e‑shopy mali sledovať trendy.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.