Premýšľate, ako tento rok zvýšiť obrat v online predaji módy či nábytku? Porovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zverejnil prehľad módnej e-commerce za 2020. Jeho tipy vám ukážu cestu, ako zefektívniť fungovanie vášho obchodu. A ak inzerujete na Biane, môžete začať využívať novú administráciu e-shopu.
Módny report GLAMI obsahuje užitočné dáta
GLAMI disponuje veľkým množstvom dát, pomocou ktorých dokáže definovať vývoj módnej e-commerce na Slovensku. Okrem základného prehľadu, grafov vývoja v priebehu roka, rebríčkov top predajcov a najvyhľadávanejších produktov i kategórií, prináša aj informácie o dôležitých trendoch. Práve tie vám pomôžu sa vydať v roku 2021 modernou cestou a zaujať tak viac užívateľov.
Kde nájdete prehľad:
- skrátená online verzia
- rozšírený PDF report
Prehľad trhu online módy. Zdroj: PREHĽAD MÓDNEJ E-COMMERCE V ROKU 2020 GLAMI
Čo bude v roku 2021 utvárať módnu e-commerce
Využite to, že sa sociálne siete postupne stávajú hlavným predajným kanálom. Vďaka dlhšiemu času strávenému doma a všeobecnej obľube služieb ako TikTok, Instagram, Facebook a ďalších rastie počet užívateľov, ktorí v tomto prostredí rovno vykonajú svoje objednávky. Jednotlivé sociálne siete tiež pridávajú nové marketingové funkcie (napr. priame vytváranie katalógov či augmented reality), ktoré nákupný proces zrýchľujú a zjednodušujú.
Trendy pre predaj módy na další rok. Zdroj: Report Prehľad módnej e-commerce 2020 GLAMI.
Trend udržateľnosti je stále silnejší, napriek finančnej neistote, ktorú pandémia koronavírusu spôsobila. Na Slovensku vzrástol sortiment udržateľných produktov a až 60% respondentov prieskumu je ochotných si za udržateľné tovar priplatiť. Pridajte sa k predajcom, ktorí ochranu životného prostredia v e-commerce berú vážne - privedie vám to veľa nových zákazníkov.
Trendy pre predaj módy na další rok. Zdroj: Report Prehľad módnej e-commerce 2020 GLAMI.
Používanie AI už dnes nie je výsadou e-commerce velikánov. Mnoho stredných i menších e-shopov pomocou nej zrýchľujú a zefektívňujú svoje základné procesy. Ich zamestnanci sa tak môžu venovať dôležitým úkonom ako je napr. kontakt so zákazníkmi. Chcete ušetriť náklady a zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Implementujte medzi funkcie e-shopu virtuálnych asistentov pre uľahčenie výberu veľkostí či predpoveď vývoja trendov, vyhľadávanie podľa obrázkov alebo hyperpersonalizáciu.
Rozšírenie koronavírusu urýchlilo presun nákupu módy z kamenných obchodov do onlinu a priviedlo množstvo nových zákazníkov. Hoci dlhodobé predpovede tvrdia, že sa v roku 2021 bude situácia pomaly vracať do normálu, máte ešte veľa mesiacov, kedy musíte nákupné správanie užívateľov v karanténe starostlivo zohľadňovať.
Vplyv pandémie na online nákupy módy. Zdroj: Report Prehľad módnej e-commerce 2020 GLAMI.
Na štvrtý bod sa viaže záujem užívateľov o pohodlné produkty. Aj tento trend, v rámci ktorého bude naďalej záujem o pohodlné domáce a športové oblečenie, ovplyvní vývoj pandemickej situácie.
Najvyhľadávanejšie produkty roku 2020.
Biano spustí novú administráciu e-shopu začiatkom februára
Porovnávač nábytku Biano už pred časom informoval o vydaní nového vzhľadu administrácie e-shopu. Bude prehľadnejší a postupne ponúkne niekoľko nových funkcií ako napr. vylepšené štatistiky či podporný vzdelávací systém. Biano nasadilo novú administráciu k 9. februáru 2021.
Nasmerujte váš biznis cestou aktuálnych trendov. Oplatí sa vám to nielen na Slovensku, ale napríklad aj na vyspelej nemeckej e-commerce.
Pridať nový komentár