Zdvihnite predaj módy v roku 2021. Pomocou informácií a noviniek zo špecializovaných porovnávačov 

Lukáš Horák
2. 2. 2021
3 minúty čítania
Zdvihnite predaj módy v roku 2021. Pomocou informácií a noviniek zo špecializovaných porovnávačov

Premýšľate, ako tento rok zvýšiť obrat v online predaji módy či nábytku? Porovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zverejnil prehľad módnej e‑commerce za 2020. Jeho tipy vám ukážu cestu, ako zefektívniť fungovanie vášho obchodu. A ak inzerujete na Biane, môžete začať využívať novú administráciu e‑shopu.

Premýšľate, ako tento rok zvýšiť obrat v online predaji módy či nábytku? Porovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zverejnil prehľad módnej e‑commerce za 2020. Jeho tipy vám ukážu cestu, ako zefektívniť fungovanie vášho obchodu. A ak inzerujete na Biane, môžete začať využívať novú administráciu e‑shopu.

Módny report GLAMI obsahuje užitočné dáta

GLAMI disponuje veľkým množstvom dát, pomocou ktorých dokáže definovať vývoj módnej e‑commerce na Slovensku. Okrem základného prehľadu, grafov vývoja v priebehu roka, rebríčkov top predajcov a najvyhľadávanejších produktov i kategórií, prináša aj informácie o dôležitých trendoch. Práve tie vám pomôžu sa vydať v roku 2021 modernou cestou a zaujať tak viac užívateľov.

Kde nájdete prehľad:

Prehľad trhu online módy. Zdroj: PREHĽAD MÓDNEJ E‑COMMERCE V ROKU 2020 GLAMI

Čo bude v roku 2021 utvárať módnu e‑commerce

  • Využite to, že sa sociálne siete postupne stávajú hlavným predajným kanálom. Vďaka dlhšiemu času strávenému doma a všeobecnej obľube služieb ako TikTok, Instagram, Facebook a ďalších rastie počet užívateľov, ktorí v tomto prostredí rovno vykonajú svoje objednávky. Jednotlivé sociálne siete tiež pridávajú nové marketingové funkcie (napr. priame vytváranie katalógov či augmented reality), ktoré nákupný proces zrýchľujú a zjednodušujú.

    Trendy pre predaj módy na další rok. Zdroj: Report Prehľad módnej e‑commerce 2020 GLAMI.
  • Trend udržateľnosti je stále silnejší, napriek finančnej neistote, ktorú pandémia koronavírusu spôsobila. Na Slovensku vzrástol sortiment udržateľných produktov a až 60% respondentov prieskumu je ochotných si za udržateľné tovar priplatiť. Pridajte sa k predajcom, ktorí ochranu životného prostredia v e‑commerce berú vážne — privedie vám to veľa nových zákazníkov.

    Trendy pre predaj módy na další rok. Zdroj: Report Prehľad módnej e‑commerce 2020 GLAMI.
  • Používanie AI už dnes nie je výsadou e‑commerce velikánov. Mnoho stredných i menších e‑shopov pomocou nej zrýchľujú a zefektívňujú svoje základné procesy. Ich zamestnanci sa tak môžu venovať dôležitým úkonom ako je napr. kontakt so zákazníkmi. Chcete ušetriť náklady a zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Implementujte medzi funkcie e‑shopu virtuálnych asistentov pre uľahčenie výberu veľkostí či predpoveď vývoja trendov, vyhľadávanie podľa obrázkov alebo hyperpersonalizáciu.

  • Rozšírenie koronavírusu urýchlilo presun nákupu módy z kamenných obchodov do onlinu a priviedlo množstvo nových zákazníkov. Hoci dlhodobé predpovede tvrdia, že sa v roku 2021 bude situácia pomaly vracať do normálu, máte ešte veľa mesiacov, kedy musíte nákupné správanie užívateľov v karanténe starostlivo zohľadňovať.

    Vplyv pandémie na online nákupy módy. Zdroj: Report Prehľad módnej e‑commerce 2020 GLAMI.
  • Na štvrtý bod sa viaže záujem užívateľov o pohodlné produkty. Aj tento trend, v rámci ktorého bude naďalej záujem o pohodlné domáce a športové oblečenie, ovplyvní vývoj pandemickej situácie.

    Najvyhľadávanejšie produkty roku 2020.

Biano spustí novú administráciu e‑shopu začiatkom februára

Porovnávač nábytku Biano už pred časom informoval o vydaní nového vzhľadu administrácie e‑shopu. Bude prehľadnejší a postupne ponúkne niekoľko nových funkcií ako napr. vylepšené štatistiky či podporný vzdelávací systém. Biano nasadilo novú administráciu k 9. februáru 2021.

Nasmerujte váš biznis cestou aktuálnych trendov. Oplatí sa vám to nielen na Slovensku, ale napríklad aj na vyspelej nemeckej e‑commerce.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.