Sklik prechádza na nový kód pre efektívnejšie meranie konverzií

PPC systém Sklik nasadil na meranie konverzií nový vylepšený kód. Od 1. júla prináša užívateľom ešte väčšiu stabilitu nameraných dát a zlepšenie viditeľnosti inzercie. Ukážme si, ako novinku implementujete na váš e-shop.

Vylepšený kód si poradí s blokovaním reklám

Funkcionalita nového meracieho kódu sa zachováva, pridané zlepšenia ho posúvajú k efektívnejšiemu zobrazovaniu reklamy na Sezname. Hlavnou výhodou aktualizácie je stabilita a odolnosť voči blokovaniu inzercie. Po nasadení kódu v systéme nájdete navyše presnejšie množstvo konverzií privádzané z Skliku.

Na prechod k novému kódu máte čas do 30. júna, kedy vyprší jeho platnosť. Aby ste sa vyhli vypnutiu merania konverzií, Sklik odporúča užívateľom nahradiť súčasný kód s predstihom.

 

Postup na nasadenie nového kódu Sklik:

  • V záložke Nástroje nájdete konverzný kód pod voľbou Sledovanie konverzií.
  • Ak ste ešte v Skliku konverzie nemerali, vytvorte si v účte nový kód pomocou možnosti Vytvoriť konverziu.
  • Pridajte jej názov, zadajte jej typ a voliteľnú hodnotu.
  • Výsledný kód vložte na konverznú stránku.
  • Ak už konverzie meriate, nahraďte súčasný kód tým novým. Nájdete ho v detaily aktuálneho kódu v rozhraní Skliku – odkiaľto si ho skopírujete.⁠
  • Nezabudnite však odobrať pôvodný kód aby sa vám nemerali do konca júna konverzie dvakrát.

Pre detailnejšie informácie sledujte návody Skliku.

Nový kód merania konverzií na Skliku. Zdroj: https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/

 

Nová verzia Mergado Packu pre PrestaShop a plugin WooCommerce už obsahujú aktualizovaný kód pre meranie konverzií Skliku. Medzi aktuálne novinky patrí aj podpora pre Biano pixel a Kelkoo meranie predaja.

Zvýšte kvalitu inzercie s balíkom funkcií od Mergado Packu. Najnovšie updaty reklamných systémov či implementovanie meracích kódov vám pomôže nastaviť bezplatne.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Novinky z porovnávačov alebo aj ako sa najlepšie pripraviť na letnú e-shopársku sezónu

Čo by vás nemalo minúť v prípade porovnávačov v nadchádzajúcom období? Zhrnuli sme pre vás užitočné novinky z Heureky a FAVI, ktoré s prichádzajúcimi sezónnymi akciami určite využijete. Tak či už zvažuje expanziu alebo vyladenie inzercie pre domáci trh, ste na správnom mieste.

09.06.2021
Predávajte tovar pre udržateľné bývanie pomocou novej kategórie Biano EKO

Ponúkate ekologické a udržateľné produkty v sekcii Home & Decor? Upozornite na ne ľahšie prostredníctvom špecializovaného porovnávača Biano. 22. apríla 2021 predstavil novú kategóriu, ktorá ponúka ekologickejšie varianty produktov, inšpiráciu, informácie a tipy o udržateľnom životnom štýle.

29.04.2021
Spoznajte Biano Button. Funkcia zobrazenia podobných produktov vám zvýši predaj

Premýšľate, ako v segmente nábytku a dekorácií prilákať viac zákazníkov? Biano pre vás pripravilo novú funkciu Biano Button. Funguje na princípe similarity - teda zobrazenia podobných produktov. Poďme si túto novinku predstaviť bližšie.

09.03.2021

Pridať nový komentár