Sklik prechádza na nový kód pre efektívnejšie meranie konverzií

PPC systém Sklik nasadil na meranie konverzií nový vylepšený kód. Od 1. júla prináša užívateľom ešte väčšiu stabilitu nameraných dát a zlepšenie viditeľnosti inzercie. Ukážme si, ako novinku implementujete na váš e-shop.

Vylepšený kód si poradí s blokovaním reklám

Funkcionalita nového meracieho kódu sa zachováva, pridané zlepšenia ho posúvajú k efektívnejšiemu zobrazovaniu reklamy na Sezname. Hlavnou výhodou aktualizácie je stabilita a odolnosť voči blokovaniu inzercie. Po nasadení kódu v systéme nájdete navyše presnejšie množstvo konverzií privádzané z Skliku.

Na prechod k novému kódu máte čas do 30. júna, kedy vyprší jeho platnosť. Aby ste sa vyhli vypnutiu merania konverzií, Sklik odporúča užívateľom nahradiť súčasný kód s predstihom.

 

Postup na nasadenie nového kódu Sklik:

  • V záložke Nástroje nájdete konverzný kód pod voľbou Sledovanie konverzií.
  • Ak ste ešte v Skliku konverzie nemerali, vytvorte si v účte nový kód pomocou možnosti Vytvoriť konverziu.
  • Pridajte jej názov, zadajte jej typ a voliteľnú hodnotu.
  • Výsledný kód vložte na konverznú stránku.
  • Ak už konverzie meriate, nahraďte súčasný kód tým novým. Nájdete ho v detaily aktuálneho kódu v rozhraní Skliku – odkiaľto si ho skopírujete.⁠
  • Nezabudnite však odobrať pôvodný kód aby sa vám nemerali do konca júna konverzie dvakrát.

Pre detailnejšie informácie sledujte návody Skliku.

Nový kód merania konverzií na Skliku. Zdroj: https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/

 

Nová verzia Mergado Packu pre PrestaShop a plugin WooCommerce už obsahujú aktualizovaný kód pre meranie konverzií Skliku. Medzi aktuálne novinky patrí aj podpora pre Biano pixel a Kelkoo meranie predaja.

Zvýšte kvalitu inzercie s balíkom funkcií od Mergado Packu. Najnovšie updaty reklamných systémov či implementovanie meracích kódov vám pomôže nastaviť bezplatne.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Prilákajte ďalších zákazníkov. Pomôžu vám predvianočné vychytávky z porovnávačov

Porovnávače tovaru a e-shopové riešenia si pripravili pre užívateľov pred Vianocami užitočné vylepšenia. Aké nové funkcie pribudli do Shoptetu, GLAMI či Heureky? Zorientujte sa v novinkách a získajte pomocou nich zákazníkov, ktorí si nechávajú nákup na poslednú chvíľu.

03.12.2020
Kde ešte predávať módu? Inzerujte na Modio.cz

Hľadáte ďalšiu cestu, ako zákazníkom ponúknuť tovar zo segmentu móda a doplnky? Využite možnosti marketingového kanála Modio.cz. Funguje klasickým preklikovým systémom a pre zapojenie do neho vám stačí XML feed.

10.11.2020
Pritiahnite k sebe zákazníkov priamou cestou. Pomôže vám partnerská sieť Pricemanie

Vylepšite viditeľnosť a dôveryhodnosť vášho e-shopu s partnerským programom od Pricemanie. Slovenský porovnávač tovaru pripravil pre svojich klientov novú sieť Pricemania Content Network (PCN). Zistite, ako pomocou nej zvýšite záujem nakupujúcich pred blížiacimi sa Vianocami.

05.11.2020

Pridať nový komentár