Sklik

Sklik je reklamný systém pre zobrazovanie cielených inzerátov na stránkach výsledkov vyhľadávania vo vyhľadávači Seznam.cz, ďalej potom na Zbozi.cz, Sbazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na ďalších partnerských weboch Seznamu. Inzercia prebieha cez správu kampaní v administratívnom rozhraní, návrhu kľúčových slov, nastavenie denného rozpočtu a tvorbe textu inzerátu, ktorý sa bude zobrazovať na stránkach Seznamu. Pre ľahké prenášanie inzertných nákladov z Skliku do Google Analytics, využijete Mergado aplikáciu Sklik GA Importer.

Odborné články o systéme Sklik: 

Kombinovaná reklama: Využite obsahovú sieť Skliku naplno

Textové inzeráty v obsahovej sieti Skliku tento rok končia. Nahradí ich kombinovaná reklama, ktorá bola predstavená vo februári. Až teraz sa však okrem vybraných nativných plôch začína reklama kombinujúca textové pole s grafickými prvkami zobrazovať v celej obsahovej sieti Skliku.

22.05.2018

Tak nám tá jeseň získava spád. Za posledných pár týždňov sa udialo hneď niekoľko kľúčových udalostí, ktorých následky si ponesieme aj niekoľko rokov. Aby sa nám na ne v budúcnosti spomínalo jednoduchšie, zapísal som si k nim pár riadkov.

26.10.2015

Áno, od začiatku júna, keď som počítal podporované reklamné formáty naposledy, som sa naučil spravovať dáta pre nové cenové porovnávače z Európy, a tak vámpomôžem rovno sa 40 rôznymi reklamnými systémami.

31.07.2015