Po augustovom uvedení dvoch nových dátových prehľadov Heureka predstavila nový prehľad Predaja produktov v e‑commerce. Jeho úlohou je poskytovať prehľad o najpredávanejších výrobkoch v danej kategórii, nastupujúcich trendoch medzi produktmi, vývojom ceny konkrétneho tovaru a ďalšie cenné informácie. Poďme si prehľad Predaja produktov v e‑commerce predstaviť bližšie.
Predaje v e‑commerce
Kde prehľad získava informácie
Výpočty odhadov prehľadu predajov v e‑commerce nie sú viazané na čísla konkrétnych e‑shopov, vychádza z merania konverzií na úrovni produktov. Dopĺňajúce informácie potom poskytujú štatistiky z webu Heureky.
Čo všetko vďaka nemu uvidíte
Predaje v e‑commerce prinášajú rozpätie informácií o celkových predajoch produktov a poskytuje ich svojim klientom. Majitelia e‑shopov a marketéri týmto spôsobom získajú informácie, za akú minimálnu, maximálnu a priemernú cenu sa konkrétny produkt predal, aké sú najpredávanejšie značky a cenové rozpätia, či u akých produktov najviac vzrástli predaje. Informácií je však omnoho viac.