Po augustovom uvedení dvoch nových dátových prehľadov Heureka predstavila nový prehľad Predaja produktov v e‑commerce. Jeho úlohou je poskytovať prehľad o najpredávanejších výrobkoch v danej kategórii, nastupujúcich trendoch medzi produktmi, vývojom ceny konkrétneho tovaru a ďalšie cenné informácie.

Po augustovom uvedení dvoch nových dátových prehľadov Heureka predstavila nový prehľad Predaja produktov v e‑commerce. Jeho úlohou je poskytovať prehľad o najpredávanejších výrobkoch v danej kategórii, nastupujúcich trendoch medzi produktmi, vývojom ceny konkrétneho tovaru a ďalšie cenné informácie. Poďme si prehľad Predaja produktov v e‑commerce predstaviť bližšie.

Predaje v e‑commerce

Kde prehľad získava informácie

Výpočty odhadov prehľadu predajov v e‑commerce nie sú viazané na čísla konkrétnych e‑shopov, vychádza z merania konverzií na úrovni produktov. Dopĺňajúce informácie potom poskytujú štatistiky z webu Heureky.

Čo všetko vďaka nemu uvidíte

Predaje v e‑commerce prinášajú rozpätie informácií o celkových predajoch produktov a poskytuje ich svojim klientom. Majitelia e‑shopov a marketéri týmto spôsobom získajú informácie, za akú minimálnu, maximálnu a priemernú cenu sa konkrétny produkt predal, aké sú najpredávanejšie značky a cenové rozpätia, či u akých produktov najviac vzrástli predaje. Informácií je však omnoho viac.

K čomu informácie využijete

Dáta stiahnuté z prehľadu Predaj v e‑commerce slúžia k porovnaniu s dátami internetového obchodu. Majitelia e‑shopov sa týmto spôsobom dozvedia, či sa ich obchod uberá správnym smerom. Dokážu tak ľahšie optimalizovať ceny jednotlivých produktov, plánovať logistiku, či rozširovať ponuku o nové produkty, o ktoré zákazníci aktuálne javia záujem. Marektéri prehľad využívaju pre špecifickejšie nastavenie stratégií.

Ako prehľad získať

Report je dostupný v administrácii obchodu na Heureke v záložke Dátové prehľad. Objednáte si ho prostredníctvom e‑mailu zaslaného na podpora@heureka.cz. Na tejto stránke nápovedy si urobíte predstavu, aké dáta chcete, ako často ich chcete dostávať a koľko vás to bude stáť.

Využite prehľad Predaj v e‑commerce. Získate tak ďalší cenný zdroj dát, ktorého pomocou dokážete navýšiť zisk e‑shopu. Zaujíma vás, čo ďalšieho sa v Heureke nedávno stalo? Naše téma Ako na Heureku prináša pravidelné informácie o novinkách z najväčšieho slovenského porovnávača.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.