Dostaňte vaše dáta z Skliku do Google Data Studio

Článok bol publikovaný 11. 07. 2018
| 2 minúty čítania

Viete, že pomocou Google Data Studio dokážete vašim klientom poskytnúť prehľadné informácie o výkone ich kampaní? Do Data Studio napojíte akýkoľvek Google partnerský dátový zdroj. Ak do neho potrebujete dostať aj dáta z Skliku, máte niekoľko možností. Ak používate Mergado a chcete sa vyhnúť programovaniu, máme pre vás návod, ako to ľahko zvládnete.

Google Data Studio

GDS je bezplatný nástroj, v ktorom vytvoríte automatické dashoardy, ktoré budete zdieľať s klientmi. Využiť môžete rozsiahle množstvo grafov a nástrojov, ktoré klientom pomôžu urobiť si prehľad v ich účtoch a ľahšie sa rozhodovať. Môžete si vytvoriť vlastné prehľady, alebo využiť šablóny z ponuky.

Stačí len napojiť vaše dáta (musíte mať Google účet) a môžete vytvárať interaktívne reporty, ktoré budú obsahovať informácie podľa vášho výberu (metriky, farbu, obdobie, dátový zdroj, atď.). Vytvorené dashboardy potom môžete zdieľať s klientmi. Vďaka tomu, že budú vždy aktualizované, môžete spolupracovať v reálnom čase.

Ako dostať dáta z Skliku do Google Data Studio pomocou Mergada

Mergado Store ponúka aplikáciu Sklik GA Importer. Práve s jej pomocou dostanete dáta z Skliku do Google Data Studio.

Stačia dva jednoduché kroky:

  1. Pomocou Sklik GA Importer preneste dáta do Google Analytics.
  2. Google Analytics už ľahko prepojíte s Google Data Studio.

Všetky dáta tak budete mať presne tam, kde potrebujete a dokážete vizualizovať výkon kampaní vašich klientov.

Vyskúšajte Sklik GA Importer na 10 dní zdarma. Na jednom mieste uvidíte, koľko užívateľov z Skliku ste na web priviedli, koľko vás taká návštevnosť stálaaký vytvorila obrat. Náklady je možné importovať pre všetky e‑shopy, ktoré máte v Mergade napojené.

Autor / Lukáš Horák / 11. 07. 2018

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Štítky: E‑commerce tipy

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.