Faktúry nemá nikto rád. A už vôbec nie tie zabudnuté, zašantročené alebo po splatnosti. Prvým krokom k tomu, ako sa takej nepríjemnosti vyhnúť je nastaviť správny e‑mail pre zasielanie faktúr. Ako to funguje v Mergade?

Až donedávna sme faktúry odosielali na e‑mail vlastníka e‑shopu. Po novom ale je možné pridať k svojmu účtu tiež fakturačný e‑mail, čo môže dávať zmysel napríklad v prípade, kedy všetky faktúry zasielate rovno účtovníčke a je zbytočné ich preposielať cez niekoľko ľudí v rámci celej firmy. 

V praxi to teda funguje tak, že faktúry za e‑shop odchádza na e‑mail, ktorý vlastník uviedol pri registrácii ako fakturačnú. Pokiaľ taký e‑mail v databáze nemáme, odíde faktúra automaticky na e‑mail spojený s vlastníkom e‑shopu.

Ako správny e‑mail nastaviť? Pokiaľ ste fakturačný e‑mail neuviedli pri registrácii, môžete ho ľahko doplniť po kliknutí na odkaz Nastavenie alebo rovno na tomto odkaze.

Skontrolujte, kam odchádzajú faktúry vám a nastavte si správne fakturačný e‑mail! Pri tej príležitosti môžete vyplniť aj avatar svojho e‑shopu.

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.