Uhorková sezóna na novinky Heureke nehrozí

Dotazník Overené Zákazníkmi nemusíme asi veľmi predstavovať. Je to dobrý nástroj ako získať spätnú väzbu od nakupujúcich, ktorí tak svoju skúsenosť z nákupu môžu veľmi ľahko ohodnotiť. Zároveň e-shopy rýchlo zistia, či všetko z ich strany funguje ako má. Dotazník prešiel pár zmenami, aby e-shopy z neho získali ešte viac informácií.
 
Zásadnou zmenou je, že dotazník je plne responzívny a tak sa bude ľahko vypĺňať z mobilných zariadení. Zároveň nastali dizajnové zmeny, ako väčšia prehľadnosť, či zväčšenie tlačítok, aby sa zákazníkom dotazník vypĺňal jednoduchšie.
 
zdroj: blog.heureka.sk
 
Väčší priestor dostali produkty, ktoré zákazník zakúpil. Môžu ho tak rovno v dotazníku zhodnotiť. Okrem toho pribudla možnosť hviezdičkami ohodnotiť dopravcu a výdajné miesta
 
zdroj: blog.heureka.sk
 
Ďalšou novinkou je, že sa v záložke Špecifikácia zobrazujú všetky dôležité dokumenty spojené s produktom. Sú to najmä návody na použitie, manuály, záručné listy, či montážne návody. Dôvodom je snaha zlepšiť služby zákazníkom. Takto majú všetky potrebné informácie spolu s porovnaním cien na jednom mieste. Dokumenty o produkte Heureka získava od výrobcov produktov.
 
Návody Heureka pridáva k produktom postupne. Keďže ide o ručnú prácu, nejakú chvíľu to bude trvať. Dokumenty sa začínajú zobrazovať pri mobilných telefónoch, či iných elektronických zariadeniach. Návody sa už zobrazujú aj pri najpredávanejšom bielom tovare. Dôležitá informácia je, že na stiahnutie návodov a ostatných dokumentov zákazník nemusí byť v Heureke prihlásený. Táto služba je dostupná pre všetkých
 
zdroj: blog.heureka.sk
 
Ak sa chcete o novinkách dozvedieť viac, pozrite sa tu a tu.

Pridať nový komentár