MergadoFest 19 – Kedy sa obrátiť na biddingový automat a aký si vybrať, Adam Funiok / Proficio

Článok bol publikovaný 12. 11. 2019
| 1 minúta čítania

Adam Funiok z agentúry Proficio sa vo svojej prednáške na MergadoFeste 19 zameral na úskalia automatického biddingu. Potrebujete objasniť, kedy má zmysel spúšťať automatický bidding a aké sú jeho výhody a nevýhody? Pustite si Adamovu prednášku a pochopte rozdiely medzi tromi hlavnými bidovacími nástrojmi v ČR.

V prednáške sa dozviete:

02:28 Na čo sa delí prácea špecialistu?

04:27 Čo na manuálnom biddingu trvá tak dlho?

07:20 Prečo vám pomôže aplikácia Bidding Fox Elements?

10:40 Za akých podmienok môžete začať bidovať na známych českých porovnávačoch?

13:44 Ktorý z biddingových automatov si vybrať?

16:13 Ako je možné,  že bidding cez automaty občas nefunguje?

20:33 Akú bidovaciu stratégiu použiť?

26:05 Aké sú podľa Adama výhody Beedu?

31:57 Aké sú podľa Adama výhody Bidding Foxu?

37:14 Aké sú podľa Adama výhody Bidding Tools a Bidding Managera?

38:39 Kedy navrhnúť automatický bidding?

39:49 A kedy automat radšej nenasadzovať?

41:40 Čo robiť, keď nemôžete bidovať automaticky?

Nahliadnite do Adamovej prezentácie:

 

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Lukáš Horák / 12. 11. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.