MergadoFest19 sa vydal po cestách budúcnosti e-commerce

Atmosféra včerajšieho MergadoFestu sa nám do týchto riadkov nepodarí preniesť na sto percent. Aj tak sa vám pokúsime čo najviac priblížiť, ako podľa nás MergadoFest vyzeral. Áno, nemáme odstup. Ale napriek tomu chceme povedať, že to bol perfektný deň, plný nových informácií, networkingu a vzájomnej inšpirácie, za ktorý všetkým zúčastneným ďakujeme.

Život e-shopára nie je len biznis, ale aj zábava

Ranné registrácie a prvé šálky kávy otvorili tretí ročník dvornej udalosti Mergada. Susedný klub Mersey v priebehu dňa hostil šesť prednášok. O samotný štart sa nepostaral nikto iný, ako náš náčelník Michal Janík, ktorý zhodnotil uplynulý rok Mergada a ukázal, kam naša služba smeruje. Účastníci sa po spoločných raňajkách rozdelili do workshopových miestností, ktoré po celý deň hostili na desiatku spíkrov. Priestory našich kancelárií sa na jeden deň premenili v prostredie e-commerce udalosti so všetkým, čo k nej patrí. Dopoludňajší kolobeh prezentácií s príjemne uvoľňujúcimi prestávkami a spoločným obedom plynule prešiel do popoludňajšieho nadupaného programu v nachystaných prednáškových miestnostiach.

Bidding Fox zastupoval spíker Jirka Guňka, ktorý na štyroch rôznych workshopoch predstavil princíp biddingovej stratégie a image marketing. Lišiaci Dominika Postavová a Martin Hrnčiar v Nekavárně predviedli potenciál reportu konkurencie a jeho výhody pre každého užívateľa aplikácie Bidding Fox.

Automatizácia je témou súčasnosti

Na MergadoFeste sme hovorili o množstve dôležitých tém, ktorým sa v súčasnosti venuje veľa značiek a agentúr pracujúcich v e-commerce priestore. Jednou z hlavných tém bola automatizácia, ktorá už v e-shopárskom prostredí začína miešať karty.

Na konferencii o automatizácii hovoril Václav Trunec zo spoločnosti Samba.ai. Vo svojej prezentácii zhrnul niekoľko dôležitých poznatkov o blížiacom sa období, kedy dátové feedy budú vytláčané do pozadia. Adam Funiok z agentúry Proficio sa venoval automatickému biddingu, ktorý so sebou prináša výhody aj nevýhody. V prednáške poskytol mnoho zaujímavých tipov, podľa ktorých by si marketéri a e-shopári mali vybrať ten najsprávnejší biddovací automat.

Dávid Cikánek z Expanda priblížil úskalia predaja na Amazone. Jeho myšlienky vám sprostredkujeme aj v rámci rozhovoru, ktorý čoskoro zverejníme na Mergado TV. Katka Nejedlá zoznámila účastníkov s náležitosťami kvalitného feedu pre inzerciu prostredníctvom Zboží.cz. Ako pracovať s reportmi na Heureke, ukázal Michal Buzek, ktorý si tiež strihol interview pred našou kamerou.

Byť v obraze je nutnosť

Stage Bidding Fox patril workshopom Petra Gyureho z agentúry Unikum a našej špecialistke na poľský trh, Anne Grzelczak. Peter zaujal přednáškou o DSA segmentácii pomocou Mergada, Anna workshopom o marketingových stratégiách pri expanzii do zahraničia. O ďalší vstup sa postarala Evelin Kissová zo slovenskej agentúry ui42 digital, ktorá ponúkla niekoľko praktických tipov pre vyhodnocovanie kampaní v porovnávačoch tovaru.

Inšpiráciu priniesli taktiež spíkri z agentúry BESTETO. Vláďa Trevisan zameral pozornosť na Google Analytics a Patrik Němec predviedol, ako optimalizovať výkonnostné kampane vďaka Mergadu. Domáci tím v zastúpení Luďka Volejníka a Michala Janíka zaujal témami regulárnych výrazov, našou najčerstvejšou novinkou - makrami v Mergade a vylepšeniami z dielne Bidding Fox Elements.

O všetkých oblastiach sa výrazne diskutovalo, nálada sa k večeru menila na neformálnu a nabitý deň zakončila afterparty s miestnym vínom, pivom a hudbou. Zatiaľ sme zaznamenali veľa pozitívnej spätnej väzby a pevne veríme, že sa nám kolegov z brandže podarilo navnadiť aj na budúci ročník.

Chceme poďakovať spíkrom za pútavé prezentácie, účastníkom za originálnu atmosféru a všetkým, ktorí nám pomohli pripraviť akciu, ktorá mala zmysel. Boli ste včera na MergadoFeste? Páčil sa vám? Čo by ste chceli inak? Ako obvykle sme si pre vás prichystali dotazníky a budeme radi, keď nám pošlete vašu spätnú väzbu. Vďaka a budúci rok zase na MergadoFeste!

Pridať nový komentár