MergadoFest 19 – Dostaňte viac z Heureky pomocou dát, Michal Buzek / Heureka

Článok bol publikovaný 09. 10. 2019
| 2 minúty čítania

Michal Buzek pracuje v analytickom oddelení Heureky. Na MergadoFeste 2019 ukázal, aké informáciev dátových reportoch Heureky a ako s nimi pracovať. Chcete pochopiť, čo vám v inzercii na Heureke funguje a čo nie? Na čo sa zamerať a čo do budúcna zlepšiť? Načerpajte inšpiráciu zo záznamu Michalovej prednášky.

V rozhovore sa dozviete:

00:58 Aký je dátový smer Heureky?

02:54 Čo na Heureke funguje a čo nie?

04:25 Čo dokáže Prehľad o výkone a nákladoch?

06:00 Ako pracovať s dátami Prehľadu o výkone a nákladoch?

10:30 Ako funguje meranie konverzií Heureky oproti Google Analytics?

15:56 Ako Heureka v poslednej dobe pracovala na kvalitnejšej spárovanosti produktov?

19:20 Aké sú výhody používania aplikácie Pairing Bear pre párovanie produktov na Heureke?

20:47 Ako Heureka mapuje, čo ľudia nakupujú online a čo z týchto dát zistíte?

27:38 Ako Heureka pristupuje ku customizovanej segmentácii dát?

29:01 Vie Heureka vyhodnotiť, aký je vplyv kampane na predaj produktu?

30:28 Ako chce Heureka pomôcť e‑shopom zistiť, na čo by sa mali zamerať?

37:44 Čo Heureka Group chystá v analytickom nástroji pre dáta z regiónov?

Nahliadnite do Michalovej prezentácie:

 

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Lukáš Horák / 09. 10. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.