V pätnástych Ecommerce tipoch sa budeme ďalej venovať obsahovému marketingu. Tentokrát vám Martin Čtvrtníček poradí, ako nájsť copywritera pre váš blog či magazín.
Pozbierali ste zaujímavé dáta? Chcete, aby ich čitatelia vášho blogu (mailingu, prezentácie, atď.) pochopili rýchlo a ľahko? Sprostredkujte im informácie pomocou infografiky. Čomu sa pri tvorbe infografiky venovať, nám na Copy na stojáka #5 ukázal Josef Řezníček z marketingovej agentúry Včeliště.
So začiatkom roku sa vracia naše obľúbené copy stretnutie, ktoré svojich návštevníkov sprevádza zákutiami tvorby textového obsahu. 17. 1. si v Nekavárne spoločne ukážeme, ako na prezentáciu dát pomocou infografiky. Našim sprievodcom tentokrát bude zakladateľ marketingovej agentúry Včelište, Josef Řezníček.
Nenechajte sa pomýliť. Toto je článok o Copy na stojáka #4. Ale preto, že ho viedol Roman Hřebecký z Pábení, téma sa už zďaleka netýkalo len copywrtingu. Roman nám pomohol rozšíriť pohľad na to, akým spôsobom majú firmy premýšľaťa aké informácie zhodnocovať, aby dokázali vytvárať kvalitnú prácu.