Copywriterských vzdelávacích akcií nikdy nie je dosť a preto sme si vymysleli Copy na stojáka. Včera sme sa už po tretíkrát stretli s nadšencami písaného slova u nás v Nekavárne. Naše pozvanie prednášať prijal Martin Brablec z Obsahovej agentúry. A to samo o sebe sľubovalo dobrú akciu.
Keď sme na jeseň začali pracovať na prvej edícii Copy na stojáka, prirodzene sme trochu predpokladali, že si táto udalosť nájde svojich záujemcov. Ale to, ako rýchlo sa naplnila kapacita, i samotný úspech stretnutia, naše predstavy ľahko predčilo. Copy na stojáka sa čoskoro dočká pokračovania a to už 1. marca v Nekavárna.
Viac než 80 účastníkov, 9 speakrov, 4 stage – tak by sa dal jednoducho zhrnúť včerajší MergadoFest. V skutočnosti toho ale bolo omnoho viac. Na čo budeme spomínať a o čo ste prišli, pokiaľ ste tam neboli?