Copywriterských vzdelávacích akcií nikdy nie je dosť a preto sme si vymysleli Copy na stojáka. Včera sme sa už po tretíkrát stretli s nadšencami písaného slova u nás v Nekavárne. Naše pozvanie prednášať prijal Martin Brablec z Obsahovej agentúry. A to samo o sebe sľubovalo dobrú akciu.

Copywriterských vzdelávacích akcií nikdy nie je dosť a preto sme si vymysleli Copy na stojáka. Včera sme sa už po tretíkrát stretli s nadšencami písaného slova u nás v Nekavárne. Naše pozvanie prednášať prijal Martin BrablecObsahovej agentúry. A to samo o sebe sľubovalo dobrú akciu.

A neboli sme ďaleko od pravdy. Aj napriek silnej konkurencii krásneho počasia a zápasu Kométy bola hojná účasť a atmosféra výborná. Nekavárna bola plná začínajúcich, i ostrieľaných copywriterov, ktorí boli zvedaví, ako posunúť svoje kariérne vzdelávanie.

Martin Brablec hneď na začiatku sľúbil, že prednáška všetkým prítomným zachráni život. V čom? Napríklad v tom, že nám pripomenul, že pekné slohy zo strednej školy nestačia a je potrebné dostávať spätnú väzbu, či už pozitívnu, tak najmä tú negatívnu. A skratky sa neoplatia. Ako to myslí? Dozviete sa z videa!

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.