Pairing Bear

Pairing Bear je nástroj, ktorý vám pomôže produkty na Heureke spárovať automaticky behom pár kliknutí. Využíva dáta z reportu Heureky Spárovanosť produktov. Tento dátový súbor vám pri nespárovaných produktoch zobrazí navrhovanú zmenu názvu, či kategórie produktu tak, aby bol produkt správne zaradený do katalógu Heureky. Spárovanie funguje na základe zhody EAN kódov. Pre možnosť párovania na Heureke a pre sťahovanie dátového reportu Spárovovanosť produktov je potrebné byť v PPC režime.

Odborné články o aplikácii Pairing Bear:

Nová verzia aplikácie Pairing Bear prináša lepší prehľad o vašich produktoch

Vývojári appky Pairing Bear pravidelne pracujú na jej vylepšeniach. Preto sa náš Medveď môže pochváliť dvomi novými funkciami, ktoré zjednodušia vašu orientáciu v produktoch na e-shope. Chcete vedieť, čo presne novo nasadené funkcie vedia? Prečítajte si tento miničlánok.

25.01.2019
AppDate #1 – Ako vám pomôžu appky Pairing Bear a Cronny Cuckoo

Urobte si prehľad v Mergado appkách pomocou našej novej rubriky AppDate. V nedávnej dobe spatrili svetlo sveta dve nové aplikácie - Cronny Cuckoo a Pairing Bear. Poďme si ich poriadne predstaviť v AppDate #1.

29.11.2018
Párujte efektívnejšie s vylepšeným Pairing Bear

Užívatelia Mergada prejavili veľký záujem o appku Pairing Bear. Ich spätná väzba nám poskytla veľa zaujímavých podnetov, o ktoré by bolo dobré túto aplikáciu obohatiť. Pairing Bear tak nedávno získal množstvo vylepšení, ktoré ho robia ešte prehľadnejším a intuitívnejším.

19.11.2018
Video: Mergadove tipy #8

Po dlhšej dobe prichádzajú Mergadove tipy a s nimi novinky z Mergada. V našom store objavíte novú aplikáciu Pairing Bear. Okrem toho máme nové školenie Workshop: Expanzia do zahraničia. Sledujete našu Mergado TV? Už čoskoro do nej pribudnú nové rubriky. Aké to budú a na čo slúži Pairing Bear sa dozviete z nášho videa.

04.10.2018
Párujte silou medveďou

Aby malo inzerovanie na Heureke čo najväčší zmysel, je potrebné párovať tovar, teda správne zaradiť produkty do príslušných kategórií. Párovanie spôsobí, že je e-shop priradený už k vzniknutej produktovej karte. Produktové karty sú vo vyhľadávaní radené oproti samostatným produktom vyššie, čo vedie k vyšším konverziám.

26.09.2018